Staropramen: Chlapi, jedem !
Reklama: Pod heslem "Chlapi, jedem!" odstartovala nová aktivita značky Staropramen. Soutěž probíhá do konce července 2004. Hlavní cenou soutěže je dobrodružný víkend v "Chlapském týmu". Akci připravila agentura Garp. Princip soutěže je založen na zasílání SMS zpráv s uvedením kódu, který soutěžící najdou v multibaleních piva Staropramen, nebo soutěžních víček z lahvových piv Staropramen Ležák, Granát, Světlý, Černý. Ve vybraných restauracích probíhá akce ve spolupráci s provozovateli a majiteli restaurací. V provozovnách je umístěn herní plán s výherními políčky, která zákazníci odkrývají. Hlavní výhrou této nové spotřebitelské soutěže je účast vítězů a jejich kamarádů v "Chlapském týmu", jehož členové prožijí dobrodružný víkend plný adrenalinových aktivit, jako jsou jízda na čtyřkolce, potápění apod. Víkend v atraktivní lokalitě ČR stráví vítězové všech tří losování spolu s kamarády v září 2004. Vedle hlavní výhry budou rozděleny dílčí ceny jako otvíráky, baterky, víceúčelové nože a pivní minisoudky. Novou propagační akci podpoří TV kampaň a reklamní letáky. Informace o soutěži najdou zájemci také na zadní straně pivních etiket a na internetové stránce www.staropramen.cz. Cílem je samozřejmě posilování pozice a vnímání značky Staropramen u cílové skupiny a podpora prodeje. Pivovar v souvislosti s touto aktivitou počítá až s 30% meziročním navýšením prodejů multibalení piva Staropramen.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání