úvod
homepage

Härle's Pilsner vytisknout článek

Přidáno: 7. března 2002  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,94 hodnotících Hodnotících: 16 počet zobrazení Zobrazeno: 3516x

Skutečně jsou ještě pivovary, které se podílejí na hříchách F1 proti životnímu prostředí. Právě naopak. Upsaly se pečlivému životnímu prostředí. Jeden takový případ dodává pivovar Clemens Härle v Leutkirch v Allgau.

Tam jdou až udivujícím způsobem do důsledků, jak brát ohled na životní prostředí. Pravidelná zpráva o životním prostředí s ekobilancí - už od roku 1995 - je toho důkazem: používání přírodních surovin, rozvoz ropy na bionaftu, využívání odpadního tepla, omezení odpadu, dodávky piva výhradně ve vratných lahvích, etikety bez těžkých kovů atd.atd. - zkrátka, pro pivovar s výhradně regionální působností jsou mnohé cíle ochrany životního prostředí - např. použití bionafty - splnitelné tím lépe, jak to chodí u pivovarů s národní nebo dokonce mezinárodní působností. Přesto: některé činnosti Härle by mohly sloužit jako vzor větším značkám.

Reklama na pivo Harles
Reklama na pivo Harles

V reklamě, kterou vyvinula agentura Inhouse, podtrhuje Härle výlučně místní charakter piva. Před lety to byla kampaň, která do svého těžiště postavila osoby přímo z obalsti. Např. sedláka a hostinského z Erolzheimu, „tedy odtud. Jako naše pivo“. Nebo sládek Clemens Härle před kvasným kotlem, kde se používá výhradně slad z hornošvábského obilí, „tedy odtud. Jako naše pivo“ I současné billboardy „Dobré dívky přijdou do nebe. Dobrý chmel do této láhve“podrthuje regionální charakter značky: „Exkluzivně s chmelem z Tettnangeru.“

Pro tyto důsledky v myšlení a jednání dávám 4 hvězdičky. Tady můžeme v souvislosti s malými kreativními slabostmi v reklamě zamáčknout slzu v oku.

Pivovar: Pivovar Clemens Härle, Leutkirch
Agentura: Inhouse

****   jednoduše skvělé
***   nadprůměrné
**   ujde to
*   smažme to

Text byl původně publikován v loňském roce v měsíčníku BrauIndustrie ( Pivovarnictví) a se svolením redakce použit ve volném překladu.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání