Härle's Pilsner
Hodnocení: 2,94 Hodnotících: 16 Zobrazeno: 3522x
Skutečně jsou ještě pivovary, které se podílejí na hříchách F1 proti životnímu prostředí. Právě naopak. Upsaly se pečlivému životnímu prostředí. Jeden takový případ dodává pivovar Clemens Härle v Leutkirch v Allgau.
Reklama na pivo Harles
V reklamě, kterou vyvinula agentura Inhouse, podtrhuje Härle výlučně místní charakter piva. Před lety to byla kampaň, která do svého těžiště postavila osoby přímo z obalsti. Např. sedláka a hostinského z Erolzheimu, „tedy odtud. Jako naše pivo“. Nebo sládek Clemens Härle před kvasným kotlem, kde se používá výhradně slad z hornošvábského obilí, „tedy odtud. Jako naše pivo“ I současné billboardy „Dobré dívky přijdou do nebe. Dobrý chmel do této láhve“podrthuje regionální charakter značky: „Exkluzivně s chmelem z Tettnangeru.“
Pro tyto důsledky v myšlení a jednání dávám 4 hvězdičky. Tady můžeme v souvislosti s malými kreativními slabostmi v reklamě zamáčknout slzu v oku.
Pivovar: Pivovar Clemens Härle, Leutkirch
Agentura: Inhouse
**** jednoduše skvělé
*** nadprůměrné
** ujde to
* smažme to
Text byl původně publikován v loňském roce v měsíčníku BrauIndustrie ( Pivovarnictví) a se svolením redakce použit ve volném překladu.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |