Henninger
Hodnocení: 2,79 Hodnotících: 18 Zobrazeno: 4646x
Reklama s prominentními osobami, velmi oblíbené v pivovarnických kruzích, je vždycky dvojsečná zbraň. To se dá nejlépe vypozorovat na nové kampani Henninger.
Licher, Binding, Karlsberg a ostatní značky piva snad lidi nespojují? A k tomu se ještě značka píše cize s malým h: henninger. Tak ohavně se s touto značkou ve Frankfurtu zachází! Je až k nevíře, že hodnota značky - a k ní patří nakonec i dobře známý vzor písma - se pohybuje tak nízko.
Ale zpět k onomu - i když dost ubohému - nástupu této reklamy. Vystupují tam Heiner Lauterbach, to je ten, kterému katolická církev odepřela církevní sňatek s Viktorií Skafovou, a Heinz Hoenig jako přátelé. Jako staří přátelé, kteří se dokonce znají tak dobře, že ten druhý hned ví, kdy jeho přítel myslí na Henninger. Je jen komické, že dva tak dobří přátelé potřebují Henninger, aby je spojil. Tady by si pivovar a agentura měly podívat na reklamu na Holsten. Tam se mohou učit, jak presentovat přátelství.
Pivovar Henninger
Vrcholem je však nebetyčná hamižnost Heinze Hoeniga. Ještě před dvěma měsíci si hrál na znalce německých vín. Nebylo to nic víc než jen hra. Víno nebo pivo, to je fuk, hlavně když kasička zvoní. Hodnověrnost reklamních společností se blíží nule a hodnověrnost pana Hoeniga také. Je to pro něj trapné. Měl by říct pivovaru Henninger, že jejich pivo pije, že to by také dostal zaplaceno. Jestliže to udělal, pak je to trapné pro agenturu, kterou na Henninger přesto nic lepšího nenapadlo. Prominentní osoby v reklamě: Jak lehce si člověk může spálit prsty!
OHODNOCENÍ : *
Pivovar: Henniger-Bräu, Frankfurt
Agentura: TBWA, Frankfurt
**** jednoduše skvělé
*** nadprůměrné
** ujde to
* smažme to
Text byl původně publikován v loňském roce v měsíčníku BrauIndustrie ( Pivovarnictví) a se svolením redakce použit ve volném překladu.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |