Špičkové publikace Plzeňského Prazdroje
Akciová společnost Plzeňský Prazdroj znovu dokázala, že umí profesionálně a excelentně vyrábět nejen pivo. V celostátní soutěži firemních publikací Zlatý středník se dostala do naprosté špičky a obsadila přední místa v největším počtu kategorií: výroční zpráva, časopis pro zákazníky, časopis pro zaměstnance, profil firmy. Časopis pro významné zákazníky Klub Plzeňského Prazdroje, který vzniká na úseku externí komunikace obchodu, získal první místo ve své kategorii. Stejným umístěním se může pochlubit oddělení vnějších vztahů s výroční zprávou - mimochodem, první sjednocenou zprávou po fúzi Plzeňského Prazdroje s Pivovarem RADEGAST a Pivovarem Velké Popovice. Časopis Za branou skončil ve své kategorii na stupni vítězů - 3. místo a firemní profil získal ocenění nejvyšší kvality.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání