Reklamní agentura Euro RSCG převzala značku Staropramen
Reklamní agentura Euro RSCG New Europe zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci image značky Staropramen. Tendru se dále zúčastnily Saatch & Saatchi, BI/Red Cell a stávající agentura Staropramenu, kterou je Mark/BBDO. Právě ona vytvořila průlomovou kampaň Pivní tábor. Podle oficiálního prohlášení bude se společností Pivovary Staropramen dále spolupracovat na ostatních projektech, bude mít i nadále na starosti zejména komunikaci značek Granát, Braník a Chlapark.
Vedení společnosti se rozhodlo pro Euro RSCG, protože jejich návrhy se nejvíce blížily jeho představám. Agentura dle vedení a.s. Pivovary Staropramen prokázala schopnost orientace ve světě našeho produktu a zároveň představila nejsilnější kreativní koncept. Euro RSCG bude spolupracovat s Pivovary Staropramen od března.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání