úvod
homepage

Prazdroj je v hospodách dobře vidět vytisknout článek

Přidáno: 8. března 2004  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Plzeňský Prazdroj je příkladem společnosti, jež nepodceňuje prezentaci svých značek v místě prodeje. Zejména pak v posledních měsících se spotřebitelé dočkali celé řady novinek. Objevil se nový, prémiovější vzhled reklamních materiálů, které zajišťují viditelnost, značek piva v místě jejich spotřeby. Zajímavé je také to, jak plzeňský pivovar kombinuje prezentaci jednotlivých značek svého portfolia. Nejaktuálnější novinkou v této oblasti je uvedení nového výčepu, k němuž došlo počátkem roku. Nový výčep umožňuje pivovaru výrazným a důstojným způsobem prezentovat naše značky na tak důležitém místě hospody, jakým je výčep. Nový výčep navazuje svým provedením na staročeskou tradici masivních mosazných výčepů. Trvanlivost kovového tělesa zvyšuje potitanování povrchu. Nejviditelnější změnou proti dosavadním výčepům je však způsob prezentace čepované značky. Jednotlivé značky vidíte na průsvitné plaketě, která je zevnitř prosvícena a na výčepní hlavě je velmi dobře patrná. Plakety je možné navzájem vyměňovat, takže výčep je univerzálně použitelný pro každou značku z portfolia Plzeňského Prazdroje. O tom, že se na novém výčepu podílel nejen "marketing", ale i technický servis, svědčí i další vylepšení, a sice dochlazení pivního vedení až k samotnému výčepnímu kohoutu. Nové výčepy jsou poslední v řadě inovací, jimiž Plzeňský Prazdroj řešil viditelnost svých značek v pivnicích a restauracích. Mezi ty nejdůležitější je možné zařadit zavádění nových venkovních štítů pro značkové restaurace Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast i Velkopopovický Kozel v letech 2001 2002 nebo nové sady sklenic vyznačujících se originálním reliéfním provedením pro značku Gambrinus a Radegast v průběhu roku 2003. Na začátku roku 2004 byly navíc v legendární pivnici U Pinkasů představeny nově sklenice i pro značku Pilsner Urquell. Ty rovněž využívají principu reliéfního provedení značky na skle. Na přízeň zákazníků má v pivovarnictví vliv množství faktorů. Kromě profesionálního marketingu je to především kvalita samotného produktu.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání