Prazdrojáci určili nejlepší reklamu
Nepříliš známý vizuál pro brand Pilsner Urquell se stal vítězem soutěže o nejlepší venkovní reklamu pivních značek, který v podnikovém časopise Za branou pro své zaměstnance uspořádala společnost Plzeňský Prazdroj. Vítězný motiv získal podle šéfredaktora periodika Alexeje Bechtina hlasy napříč všemi pivovary, věkovými skupinami a místem bydliště účastníků. S nápadem "královského" vizuálu Pilsner I. přišla reklamní agentura Leo Burnett Advertising, která se celkově stará o komunikaci tohoto brandu. Vizuál se objevoval zejména v reklamě zaměřené na zahraniční návštěvníky České republiky - v turistických publikacích, v průvodcích, na letištích - s dovětkem "Vítejte v mém království!" Poté byl umístěn i jako doposud největší venkovní reklama Prazdroje na obytném domě v centru západočeské metropole. Zaměstnanci Prazdroje a spřízněného Pivovaru Šariš v soutěži vybírali z dvaceti motivů, které pro značky Pilsner Urquell, Radegast, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Šariš připravilo celkem sedm reklamních agentur: LBA, Rust2, Ark Thompson, Ogilvy & Mather, Trilabit, Young & Rubicam Praha a slovenská Soria & Grey. Na druhém místě se v plebiscitu umístil vizuál Inspirující chuť Vánoc, který připravila taktéž LBA, zatímco třetí byla reklama Skála od agentury Rust2.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání