Erdinger Champ
Hodnocení: 3,25 Hodnotících: 21 Zobrazeno: 5224x
Doufám, že stálí zákazníci piva Erdinger nečtou „Maxe“ nebo jiné tituly z oblasti Lifestyle. Protože to by jejich představu o zdravém světě Erdingru pořádně zviklalo.
To je nejhlubší Bavorsko, hornatá země s rázovitými mužskými typy a pěknými dívkami, prostě skrz naskrz německá. Tam se dá uplatnit tak ještě Exquisa nebo Milka. A co se najde v minulé sezóně v „Maxovi“? Reklama z Edingru v angličtině! „ A new Champ is born!“ - totiž Erdinger Champ.
Zatraceně ještě jednou, copak to je za nové móderní krámy? Odpověď: „Pivní Erdinger se zabudovaným otvírákem Twist, které se pije přímo z láhve.“ Jde to? Je to pravé světlé pivo z Erdingru, které prostě jen tak - glo glo glo - teče z láhve rovnou do krku? Zdá se, že to jde.
A nápad, tzn. varianta pro mladší a velkoměstsky orientované zákazníky, má něco do sebe.
A že se na tyto skupiny lidí musí jít trochu jinak - sice anglicky se slovní hříčkou týkající se nového názvu značky - je z pohledu marketingová strategie přednost. Ale doufejme jen, že stálí odběratelé Erdingru tím na nový výrobek a reklamu nenarazí. To by se srazily dva světy. Musím dodat, že ani já si nedovedu představit, že by Erdinger se zabudovaným uzávěrem Twist (jak se jen něco takového zabuduje do piva?) a pití z láhve nabízely byť jen zdánlivě milý a příjemný požitek z Erdingeru.
Samostatná značka bez takovéhoto odkazu na Erdinger - nanejvýše snad „z firmy Erdinger“ - to už by byla alternativa. Určitě by to bývalo ztížilo start nové značky. Ale kmenová značka - to nejdůležitější, o co v Erdingru tak starostlivě pečují - by bývala z toho vyšla bez šrámů. Uvidíme, jak se letos budou oba produkty vyvíjet. Už jsem napnutý.
OHODNOCENÍ: * *
**** jednoduše skvělé
*** nadprůměrné
** ujde to
* smažme to
Text byl původně publikován v loňském roce v měsíčníku BrauIndustrie ( Pivovarnictví) a se svolením redakce použit ve volném překladu.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |