Prodeje společnosti Pivovary Staropramen v zahraničí
Export Pivovarů Staropramen zaznamenal meziroční nárůst o 26% (z 426 000 hl v roce 2002 na 537 000 hl v roce 2003). Toto číslo zahrnuje i licenční výrobu. Čistý export společnosti činil 371 000 hl a v meziročním srovnání vzrostl o více než 7 %. Samotná licenční výroba vrostla o 111%. Společnost Pivovary Staropramen tak již několik let zaznamenává kontinuální růst prodeje své nejsilnější značky na zahraničních trzích.
V příštích letech hodlá společnost nadále posilovat pozici na klíčových zahraničních trzích a chce se dále zaměřit také na trhy, které nám nabízejí nové příležitosti, jako jsou Skandinávie, USA, Polsko či Pobaltí. V každé exportní zemi přizpůsobuje obchodní a marketingovou strategie místnímu trhu a zvykům zákazníků, ale klade důraz na zachování autenticity naší značky. Největší nárůst prodeje zaznamenaly Pivovary Staropramen v Rusku (85 % – včetně licenční výroby) , Švédsku (41 %), na Slovensku (32 %) a ve Velké Británii (6 %). K posilování pozice značky Staropramen na zahraničních trzích přispívá také skutečnost, že společnost Interbrew, majoritní vlastník společnosti Pivovary Staropramen, zařadila tuto značku v loňském roce mezi svých šest globálních prémiových značek.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání