úvod
homepage

Kozel posiluje reklamu vytisknout článek

Přidáno: 20. února 2004  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
V únoru 2004 začal Plzeňský Prazdroj s dodávkou speciální sady reklamních předmětů do restaurací a navíc v souladu s reklamním sloganem „Kozel se hřeje na výsluní“ po dobu tří týdnů předpověď počasí na TV Nova ohlašoval maskot pivovaru. Šlo o kampaň na podporu značky Velkopopovickému Kozlu, který je v současnosti nejvíce rostoucí značkou z portfolia Plzeňského Prazdroje, podle údajů ACNielsenu vzrostl tržní podíl během loňského roku o více než tři procenta.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání