úvod
homepage

Clausthaler Alkoholfrei vytisknout článek

Přidáno: 22. března 2002  •  Autor: BrauIndustrie
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,74 hodnotících Hodnotících: 21 počet zobrazení Zobrazeno: 4871x

Clausthaler uvedl na scénu nový 30 sekundový televizní spot. Ten líbezný bílý pes je tu zas. Patrně si našel nového páníčka. Bývalému majiteli asi také připadalo nudné stále častěji pít Clausthaler.

Ale tomu novému televiznímu spotu ani při nejlepší vůli nerozumím, jakkoliv intenzivně jsem tuto reklamu studoval a dosud studuji. Čtyři nebo pět dam osloví v hospodě muže, držícího psa. „Venčíte rád vašeho psa?“ Blbá otázka. Možná ten muž bydlí jen o dva domy dál. „A pijete rád nealkoholické pivo, že jo ?“ Opět blbá otázka. Pil by ho, kdyby mu nechutnalo? „Ano, ale jen Clausthaler.“ Skvělé, že se ten muž hlásí ke své značce. „A působí to?“ Pokládají ženy pořád jen blbé otázky? Působit může projímadlo, působí slim fast (prášky na hubnutí; alespoň doufejme). Ale jak působí Clausthaler? Hasí žízeň. To je jeho podstatná hlavní funkce. Jestli tak činí, se ptá dáma č.2. ? Ne vždycky“. Slyšeli jsme dobře? Clausthaler nepůsobí vždycky.

Od majitele psa to pokládám za ne příliš pěkné. „Ó!“ odpoví dáma č.3. „Ale stále častěji.“
To zní povzbudivě. Clausthaler. Všechno, co muž potřebuje! Tak jak to tedy je? Na dámy Clausthaler zjevně nepůsobí, ale náš pejskař je přece jen na Clausthaler fixován! Dodávám jen, že tohle je poněkud kousavá interpretace televizního spotu. Ale to, co se udělalo z původně milého a velmi působivého nápadu se psem - „Ne vždy, ale čím dál častěji“ vešlo už do obecného jazyka - a „Všechno, co pivo potřebuje“, to bolí. Clausthaler klesá na úroveň značky pro ty, kteří si rádi hrají na borce a chtějí si vychutnat Clausthaler. Jsou ženy opravdu tak bláznivé, že neodolatelně najdou každého muže, jakmile postaví před sebe sklenici Clausthaler?

A na závěr: Na střeše je vidět muž se svým psem před siluetou úplňku. Nějak to připomíná film o E.T., ne? Ale ne, kdepak. Tady mi pomůže text od agentury: Majitel psa nevykonává nad ženami pomocí Clausthaler žádná kouzla. A Key Visnal na konci filmu tento životní pocit a magii shrnuje do jednoho obrazu. Jasné? Pak vám gratuluji: Ale ten Key Visnal je opravdu pěkný.

OHODNOCENÍ: *

Pivovar: Binding-Brauerei, Frankfurt
Agentura: Agentur für TV, Evelyne Wenzel, Düsseldorf

****   jednoduše skvělé
***   nadprůměrné
**   ujde to
*   smažme to

Text byl původně publikován v loňském roce v měsíčníku BrauIndustrie ( Pivovarnictví) a se svolením redakce použit ve volném překladu.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání