Clausthaler Alkoholfrei
Hodnocení: 2,74 Hodnotících: 21 Zobrazeno: 4871x
Clausthaler uvedl na scénu nový 30 sekundový televizní spot. Ten líbezný bílý pes je tu zas. Patrně si našel nového páníčka. Bývalému majiteli asi také připadalo nudné stále častěji pít Clausthaler.
Od majitele psa to pokládám za ne příliš pěkné. „Ó!“ odpoví dáma č.3. „Ale stále častěji.“
To zní povzbudivě. Clausthaler. Všechno, co muž potřebuje! Tak jak to tedy je? Na dámy Clausthaler zjevně nepůsobí, ale náš pejskař je přece jen na Clausthaler fixován! Dodávám jen, že tohle je poněkud kousavá interpretace televizního spotu. Ale to, co se udělalo z původně milého a velmi působivého nápadu se psem - „Ne vždy, ale čím dál častěji“ vešlo už do obecného jazyka - a „Všechno, co pivo potřebuje“, to bolí. Clausthaler klesá na úroveň značky pro ty, kteří si rádi hrají na borce a chtějí si vychutnat Clausthaler. Jsou ženy opravdu tak bláznivé, že neodolatelně najdou každého muže, jakmile postaví před sebe sklenici Clausthaler?
A na závěr: Na střeše je vidět muž se svým psem před siluetou úplňku. Nějak to připomíná film o E.T., ne? Ale ne, kdepak. Tady mi pomůže text od agentury: Majitel psa nevykonává nad ženami pomocí Clausthaler žádná kouzla. A Key Visnal na konci filmu tento životní pocit a magii shrnuje do jednoho obrazu. Jasné? Pak vám gratuluji: Ale ten Key Visnal je opravdu pěkný.
OHODNOCENÍ: *
Pivovar: Binding-Brauerei, Frankfurt
Agentura: Agentur für TV, Evelyne Wenzel, Düsseldorf
**** jednoduše skvělé
*** nadprůměrné
** ujde to
* smažme to
Text byl původně publikován v loňském roce v měsíčníku BrauIndustrie ( Pivovarnictví) a se svolením redakce použit ve volném překladu.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |