Heineken vstupuje do ČR přes Starobrno
Starobrno rozšíří sortiment distribuovaných značek na českém trhu o značky z koncernové společnosti Heineken Slovensko. Na českém trhu se tak objeví značky Zlatý bažant a Amstel, které patří do segmentu tzv. prémiových piv. Tuto pozici budou mít i v distribučním portfoliu Starobrna. Pivní značky se objeví jak v maloobchodě, tak v gastronomii a Starobrno si od jejich uvedení slibuje posílení své role na českém trhu. Zároveň by měl posílit i export značky, protože Heineken bude na Slovensko recipročně dodávat značku Starobrno. Přitom Heineken je lídrem slovenského trhu a kromě zmíněných značek mu ještě patří značky Corgoň a Kelt. S marketingovou podporou značek se pochopitelně počítá. Český trh pivem je velmi konkurenční, bez marketingových investic se žádná značka neobejde. Rozpočet má být úměrně obchodním cílům značek. Skupina Starobrno, do níž ještě spadá značka Hostan, je pátým největším producentem piva u nás, když v roce 2003 prodala 770 000 hl piva.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání