úvod
homepage

Plzeňský Prazdroj potvrdil v roce 2003 svou vedoucí pozici na českém trhu vytisknout článek

Přidáno: 30. ledna 2004  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Plzeňský Prazdroj, a. s., vedoucí společnost na českém trhu pivovarnictví, zvýšila v roce 2003 celkový prodej piva o 6 % v porovnání s předchozím rokem: množství piva z portfolia značek Plzeňského Prazdroje, prodaného v ČR i v zahraničí, dosáhlo 9,5 milionu hektolitrů. Prodej na českém trhu vzrostl v souladu s očekáváním meziročně o 3,6 % a poprvé v historii společnosti překročil 8 milionů hektolitrů. Značky Plzeňského Prazdroje také potvrdily své prvenství mezi českými pivy prodávanými na zahraničních trzích, a to jak v přímém exportu, tak i v licenční výrobě. Zvýšení těchto prodejů meziročně o 20 % na 1,5 milionu hektolitrů dosáhla společnost především díky značkám Pilsner Urquell a Velkopopovický Kozel. Plzeňský Prazdroj tak výrazně přispívá k vynikajícím prodejním výsledkům mateřské společnosti SABMiller v Evropě. Steve Woodward, generální ředitel Plzeňského Prazdroje, uvedl: “Jsme přesvědčení, že i v roce 2004 dosáhneme dalších úspěchů. Máme pro to všechny předpoklady ve vysoké kvalitě našich značek, v efektivním využití všech výrobních kapacit, obchodní a distribuční sítě a také v inovativní marketingové komunikaci. Jako lídr českého trhu, který splňuje standardy a požadavky EU ve všech oblastech naší činnosti, se díváme na vstup České republiky do Evropské unie s optimismem,“ dodal S. Woodward. Tyto události roku 2003 byly pro Plzeňský Prazdroj, a. s. nejvýznamnější: • Zahájení projektu rekonstrukce a rozšíření varny Pilsner Urquell v plzeňském pivovaru s cílem pokrýt rostoucí poptávku po tomto prémiovém pivu v ČR i v zahraničí • Investice do výstavby cylindro-kónických tanků v pivovaru Velké Popovice, která umožní zvýšit kapacitu pivovaru o 50 procent • Stabilní růst prodeje značky Pilsner Urquell – vlajkové lodi firmy, který jen v ČR zaznamenal meziroční zvýšení o 10 procent díky pokračujícímu příklonu spotřebitelů k prémiovým značkám • Velkopopovický Kozel se stal značkou s nejdynamičtějším růstem v portfoliu Plzeňského Prazdroje: prodeje rostly nadprůměrně jak na českém, tak i na zahraničních trzích Významně se zvýšil prodej nealkoholického piva Radegast Birell, zejména díky jeho vysoké kvalitě a skutečnosti, že velmi přesně reaguje na poptávku spotřebitelů. • Plzeňský Prazdroj, a. s. je lídrem českého trhu a s vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel. • Plzeňský Prazdroj, a. s. zaměstnává 2 754 lidí ve svých pivovarech v Plzni, Nošovicích, Velkých Popovicích a ve 13 obchodně distribučních centrech v celé České republice. • Plzeňský Prazdroj řídí také slovenský Pivovar Šariš, číslo 2 na slovenském pivním trhu. Společně tak představují nejvýznamnější subjekt pivovarnického průmyslu ve střední a východní Evropě. Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické společnosti SABMiller plc, jedné z největších na světě, přítomné ve 40 zemích čtyř kontinentů. Vlajkovou lodí SABMiller je značka Pilsner Urquell.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání