Uherskobrodský Patriot míří do USA
Pivovar Janáček začal ve speciálním třetinkovém balení do USA vyvážet své jedenáctistupňového Patriota. Dodán byl zatím jen jeden kamion, smlouva je ale podepsaná na pětadvacet let. Brodského výrobce kontaktoval partner, který v USA obchodoval s nápoji. V zámoří chtěl představit české regionální pivo. Vedení pivovaru věří, že se na tom trhu uchytí.
Dlouho trvalo, než si pivovar vylepšil z minulosti pošramocenou pověst. Aktuální výsledky ale stály za to. Jedenáctistupňový Patriot získal Zlatý pohár Pivexu za nejlepší pivo, obdržel i Cenu českých sládků. Dvě nejvýznamnější ocenění, která šlo v republice získat. K pivu Janáček se vraceli i hospodští na Slovácku. Management chtěl ale ještě víc proniknout především do Uherského Hradiště. V tamní známé restauraci Koruna se proto začalo čepovat právě brodské pivo. Koruna by měla být výkladní skříní pivovaru. Společnost chce, aby se z ní zase stala jedna z nejlepších restaurací v Hradišti. Pivovar si restauraci pronajal, otevře ji v pátek 23.ledna. Konzumentům sliboval pět druhů piva, moderní pivnici s pivními specialitami a kvalitním jídlem.
Pivovar v lednu 2004 kromě tradičních osmi- až čtrnáctistupňových vyráběl stále mimo jiné i 12 ovocných piv. Ředitel pivovaru Ivan Pjevič konstatoval, že pivovar už vyřešil silné zadlužení z minulosti, potřeboval ale peníze na další rozvoj. Získat je mohl prodejem staré pivovarské louky. O pětadvacet tisíc metrů čtverečních už projevila zájem společnost Tesco, která tady chtěla postavit nákupní centrum.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání