úvod
homepage

Prazdroj vyzval zaměstnance k hodnocení reklam vytisknout článek

Přidáno: 20. ledna 2004  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Plzeňský Prazdroj vyhlásil ve svém podnikovém dvouměsíčníku Za branou soutěž o nejlepší venkovní reklamu pivních značek ze svého portfolia a ze slovenského Pivovaru Šariš. Zaměstnanci těchto společností tak mohli vybírat z dvaceti motivů, které pro značky Pilsner Urquell, Radegast, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Šariš připravilo celkem sedm reklamních agentur: Leo Burnett Advertising, Rust2, Ark Thompson, Ogilvy & Mather, Trilabit, Young & Rubicam Praha a slovenská Soria & Grey. Měsíčník Za branou vychází druhým rokem. V loňském prvním ročníku soutěže firemních časopisů Zlatý středník se v kategorii interních časopisů umístil na druhém místě.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání