Prazdroj vyzval zaměstnance k hodnocení reklam
Plzeňský Prazdroj vyhlásil ve svém podnikovém dvouměsíčníku Za branou soutěž o nejlepší venkovní reklamu pivních značek ze svého portfolia a ze slovenského Pivovaru Šariš. Zaměstnanci těchto společností tak mohli vybírat z dvaceti motivů, které pro značky Pilsner Urquell, Radegast, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Šariš připravilo celkem sedm reklamních agentur: Leo Burnett Advertising, Rust2, Ark Thompson, Ogilvy & Mather, Trilabit, Young & Rubicam Praha a slovenská Soria & Grey. Měsíčník Za branou vychází druhým rokem. V loňském prvním ročníku soutěže firemních časopisů Zlatý středník se v kategorii interních časopisů umístil na druhém místě.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání