Pilsner Urquell bude světovou značkou
SAB Miller povolal na počátku ledna 2004 na nově vytvořenou pozici mezinárodního brand directora Tima Deweyho. Společnost totiž chce věnovat více pozornosti a marketingové podpory pro svou značku Pilsner Urquell. Tim Dewey, který působil jako mezinárodní marketingový ředitel u William Grant & Son (jeden z nejvýznamnějších výrobců alkoholických nápojů, např. whisky Glenfiddich), by se měl postarat o zvýšení povědomí o této značce a rozvíjení konceptu "jedinečný originál" a "první zlaté pivo na světě". Dle vedení firmy Tim Dewey bude mít na starosti především globální marketing značky Pilsner Urquell, a to s výjimkou ČR.
Na českém trhu platí i nadále samostatná marketingová strategie, vycházející z unikátního postavení této značky a ze specifik České republiky. Komerční komunikace této značky jako taková se nezmění, jen se i nadále bude posilovat postavení Pilsner Urquell mezi mezinárodními značkami. Do reklamních rozpočtů a jejich struktury tento krok zatím nezasáhne. V ČR se tak stále bude o prémiový ležák starat agentura Leo Burnett a mediální agenturou na českém trhu i nadále zůstane UniversalMcCann. Nová globální značka. Koncern SAB Miller se chystá vybudovat novou světovou značku piva. I z toho důvodu jmenoval speciálního brand managera pro Pilsner Urquell Tima Deweyho
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání