úvod
homepage

Beck vytisknout článek

Přidáno: 12. března 2002  •  Autor: BrauIndustrie
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,84 hodnotících Hodnotících: 19 počet zobrazení Zobrazeno: 5240x

Odborný časopis Horizont psal krátce o "Inflaci reklamních spotů se závodníky formule 1". Jaká pravda! Eddie Irvine dělá reklamu na Beck's, Mika Häkkinen na Warsteiner a Ralf Schumacher na Veltins.

A k tomu přijde ještě Krombacher, který sponzoruje, mezitím více než nervozně, přenos RTL. To už je málo nápadité. Ale podívejme se na tyto scény podrobněji.

Beck Eddie Irvine - blonďatý krasavec, muž kterého si každá žena obtočí kolem prstu a přesně tuto image využívá televizní spot na Beck´s. Samotná sportovní událost, závody F1 a jeho jaguár, zde nejsou vůbec zajímavé. Důležité je, co přijde potom: velká oslava. A Eddie Irvine může patrně mohutně oslavovat, i když na F1 stojí daleko vzadu. Body mistrů světa? Špatná představa! Vyhrává dojem, získá se tak, když se závodu co nejdříve vystoupí. Potom se může rychleji svléknout z kombinézy - sprchování není nutné - a jde se mohutně pařit. „A když je po všem ... ještě dávno není po všem.“ Nechej i ostatní ještě bojovat o vítězství.

Dojemné to je . Eddie Irvine je sice poměrně špatný závodník, ale co se týče slavení - a tím i pití - tomu už rozumí. Může toho značka Beck´s ovšem dosáhnout, když se zaměří na neúspěšného, ale radosti života užívajícího, závodníka? Snad to působí na diváky sympaticky. Ale jen „snad“. A kde zůstal nárok na „špičkový Pilsner ze světa“? Směřuje snad do Astry, k proletářskému pivu?

Beck OK. Akceptujme tedy životní styl F1, které chce Beck´s ve své reklamě využít. Obě startovní překážky, které Eddie odtahuje, zdá se nestačí. Výrobek se tedy musí sám představit. Rozuměli jste dobře: Beck´s, starý dobrý Beck´s, je sám o sobě taková startovní překážka!

A aby taky každý pochopil, co se tím myslí, leží tu láhev na modrém hedvábí bez etikety. V televizním spotu je potom rychle doplněn klíčový signál agentury Saatchi Saatchi, tzn. loď se zelenými plachtami. „Sail away!“ Přesně tak. Tak jako tak nic.




HODNOCENÍ : **

****   jednoduše skvělé
***   nadprůměrné
**   ujde to
*   smažme to

Text byl původně publikován v loňském roce v měsíčníku BrauIndustrie ( Pivovarnictví) a se svolením redakce použit ve volném překladu.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání