Beck
     
  
      
  
      Odborný časopis Horizont psal krátce o "Inflaci reklamních spotů se závodníky formule 1". Jaká pravda! Eddie Irvine dělá reklamu na Beck's, Mika Häkkinen na Warsteiner a Ralf Schumacher na Veltins.
A k tomu přijde ještě Krombacher, který sponzoruje, mezitím více než nervozně, přenos RTL. To už je málo nápadité. Ale podívejme se na tyto scény podrobněji.
 Eddie Irvine - blonďatý krasavec, muž kterého si každá žena obtočí kolem prstu a přesně tuto image využívá televizní spot na Beck´s.  Samotná sportovní událost, závody F1 a jeho jaguár, zde nejsou vůbec zajímavé. Důležité je, co přijde potom: velká oslava. A Eddie Irvine může patrně mohutně oslavovat, i když na F1 stojí daleko vzadu. Body mistrů světa? Špatná představa! Vyhrává dojem, získá se tak, když se závodu co nejdříve vystoupí. Potom se může rychleji svléknout z kombinézy - sprchování není nutné - a jde se mohutně pařit. 
„A když je po všem ... ještě dávno není po všem.“ Nechej i ostatní ještě bojovat o vítězství.
Eddie Irvine - blonďatý krasavec, muž kterého si každá žena obtočí kolem prstu a přesně tuto image využívá televizní spot na Beck´s.  Samotná sportovní událost, závody F1 a jeho jaguár, zde nejsou vůbec zajímavé. Důležité je, co přijde potom: velká oslava. A Eddie Irvine může patrně mohutně oslavovat, i když na F1 stojí daleko vzadu. Body mistrů světa? Špatná představa! Vyhrává dojem, získá se tak, když se závodu co nejdříve vystoupí. Potom se může rychleji svléknout z kombinézy - sprchování není nutné - a jde se mohutně pařit. 
„A když je po všem ... ještě dávno není po všem.“ Nechej i ostatní ještě bojovat o vítězství. 
Dojemné to je . Eddie Irvine je sice poměrně špatný závodník, ale co se týče slavení - a tím i pití - tomu už rozumí. Může toho značka Beck´s ovšem dosáhnout, když se zaměří na neúspěšného, ale radosti života užívajícího, závodníka? Snad to působí na diváky sympaticky. Ale jen „snad“. A kde zůstal nárok na „špičkový Pilsner ze světa“? Směřuje snad do Astry, k proletářskému pivu?
 OK. Akceptujme tedy životní styl F1, které chce Beck´s ve své reklamě využít. Obě startovní překážky, které Eddie odtahuje, zdá se nestačí. Výrobek se tedy musí sám představit. Rozuměli jste dobře: Beck´s, starý dobrý Beck´s, je sám o sobě taková startovní překážka!
OK. Akceptujme tedy životní styl F1, které chce Beck´s ve své reklamě využít. Obě startovní překážky, které Eddie odtahuje, zdá se nestačí. Výrobek se tedy musí sám představit. Rozuměli jste dobře: Beck´s, starý dobrý Beck´s, je sám o sobě taková startovní překážka! 
A aby taky každý pochopil, co se tím myslí, leží tu láhev na modrém hedvábí bez etikety. V televizním spotu je potom rychle doplněn klíčový signál agentury Saatchi  Saatchi, tzn. loď se zelenými plachtami. „Sail away!“ Přesně tak. Tak jako tak nic. 
HODNOCENÍ : **
****   jednoduše skvělé
***     nadprůměrné
**       ujde to
*         smažme to
Text byl původně publikován v loňském roce v měsíčníku BrauIndustrie ( Pivovarnictví) a se svolením redakce použit ve volném překladu.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
| Celkem 0 komentářů | Komentovat | 

