úvod
homepage

V Česku se začíná prosazovat masivní pivní sklo vytisknout článek

Přidáno: 8. ledna 2004  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 0x
Tuzemští pivní spotřebitelé prý odmítají konzumovat čepované pivo z tenkých a levných sklenic a stále častěji žádají v restauracích klasické půllitry, které jsou masivní, silnější a něco vydrží. Silnější sklo zachovává delší dobu správnou teplotu a optimální chuť. Nejvíc je dle zástupců plzeňského pivovaru preferován tvar džbánku, který má v české pivní tradici své nepopiratelné místo a mezi sklenicemi pro značku Pilsner Urquell získal velkou oblibu. Nejznámější české pivo si údajně budou moci konzumenti v nové sklenici lépe vychutnat a díky reliéfu ji poznají také hmatem. Pivovar tímto krokem definitivně odchází od uniformních sklenic lišících se pouze potiskem a uvádí na trh komplexní design, který sklenice všech značek spojuje v jednu rodinu a dostatečně je odlišuje od jiných výrobců piva. K novým sklenicím, které budou do restaurací zaváděny od ledna 2004, přistoupil největší český pivovar po inovacích sklenic na Radegast a Gambrinus v předchozím roce. Nové sklo má jednotný styl ve všech třech objemových variantách, tedy u třetinky, půllitru a půllitru s uchem. Jde o nejlepší z moderní sklářské výroby. Reliéfní provedení značky Pilsner Urquell působí mnohem estetičtěji než pouhý potisk. Diamantové výbrusy sklenice mají znásobit zlatavou jiskru piva. Tradiční reliéfní logo, které už je pro nové sklenice dalších značek Prazdroje typické, navazuje na historický způsob značení pivních lahví.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání