Bernard zvýšil výstav piva
Humpolecký pivovar Bernard uvařil zatím o 15 % více piva než vloni. I díky extrémně teplým letním měsícům do konce září vystavili téměř 94 000 hl piva. Tržby za pivo se proti minulému roku zvýšily o třetinu na téměř 130 milionů korun. Podle mluvčího Zdeňka Mikuláška se kromě vyššího výstavu projevilo i lednové zvýšení ceny piva a rostoucí poptávka po svátečním ležáku. Prodej podpořily i dlouhodobé investice do obchodní činnosti, které pivovaru otevírají cestu do dalších restaurací v celé republice. Pivovar také nepodceňuje propagaci; letos získal několik ocenění v oblasti reklamy, naposled počátkem listopadu za reklamní motiv Smrt otvíráku. Zlatou pecku mu udělila Asociace českých reklamních agentur. Pivovar chystá velkou kampaň po celé republice koncem roku a další na jaře. Podnik letos dokončil stavbu haly na stáčení piva do sudů za 30 milionů korun a dalších 6,5 milionu do investoval do kvasných kapacit. Pivovar zaměstnává 85 lidí; v minulém roce vystavil 109 tisíc hektolitrů a za pivo tržil 116 milionů korun.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání