Pivovar Janáček opět připravil Vánoční speciál
Uherskobrodský pivovar Janáček očekává v letošním roce vyrovnání loňského výstavu 62 000 hl piva. Přes ztrátu odbytišť na polském trhu se pivovaru podařilo zvýšit výrobu sudového piva. Hlavními důvody bylo příznivé počasí letošní letní sezony a rozšíření sítě odběratelů. Na polském trhu prodal pivovar v roce 2002 zhruba 3 500 hl zlatavého moku v PET lahvích, které nyní za nízkou cenu začaly produkovat polské firmy. Ztrátu polského odbytiště se podařilo kompenzovat zvýšeným prodejem v tuzemsku. V Uherském Brodu se zaměřili především na kvalitu piva namísto propagace a postupně rozšiřují síť spotřebitelů, kteří jsou převážně z nejbližšího regionu. Přestože většina dodávek z pivovaru Janáček směřuje na tuzemský trh, firma dodává také na Slovensko, a to kolem tří tisíc hektolitrů ročně. Menší objem odebírá Itálie, Británie a tradiční odběratel Švédsko. Prodej má podpořit rovněž distribuce speciálního vánočního piva. Do konce října je v prodeji polotmavé čtrnáctistupňové pivo, označené speciálními etiketami s vánoční tematikou. Poprvé vánoční speciál začali vyrábět před třemi lety a zájem o něj se stále zvyšuje.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání