Býčí slavnost v televizním spotu Budvaru
V minulých týdnech se na obrazovkách televize objevil dynamický spot Budweiser Budvar Pamplona, plný jižního temperamentu. Je produktem reklamní agentury Kapen a její kampaň má vrátit známému českému pivu renomé prémiové značky. Myšlenka spočívá v tom, že kvůli Budvaru opustíte i věci, které máte nejradši. S tímto nápadem vyhrál Kaspen před časem výběrové řízení pivovaru, když ve finále tendru porazil TBWA a Bates Praha. Budvar tedy opoustil předchozí strategii - Jdeme na pivo. Spot má jednoznačně podpořit českou hrdost na pivo, které se u nás vyrábí. Záměrem bylo ukázat závod, který se každoročně koná ve španělské Pamploně, příběh těží z atmosféry svátku San Fermín. Ve finále byli dva režiséři Thed Lensen a David Alcalde. Rozhodovalo se proto mezi Kolumbií a Španělskem. Nakonec byl zvolen pro zkušenost s velkými projekty pro značku Johnny Walker Theda Lenssena. Natáčení probíhalo v Kolumbii v městečku Cartagena de Las Indias na přelomu srpna a září. Produkce se ujala společnost Filmservice Productions ve spolupráci s Tantor Films. Řidič kamionu, který měl vypadat jako Čech, byl v castingu vybrán ze čtyřiceti Argentinců, zatímco "honáci" býků jsou tamní lidé. Na place bylo až 300 nasmlouvaných komparzistů a spolu s náhodným komparzem to bylo až sedm stovek lidí. Nejdůležitějším úkolem filmování bylo, aby býci místního farmáře vypadali nebezpečně, což nebylo až tak snadné docílit. Vyvrcholením spotu je příjezd kamionu s Budvarem, jemuž dají býčí provokatéři předost před dokončením závodu. Pro první měsíc byla sestřihaná nasazení 45sekundovou sekvenci. Poté, až do konce roku, bude nasazena verze 30sekundová. Příznivci "býkobudvarské" podívané si však od ledna 2004 přijdou na své. V kinech totiž bude nasazena 60sekundová verze spotu.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |
Vyhledávání