Prazdroj za loňský fiskální rok vydělal dvě miliardy korun
     
  
      
  
    
     
  
  
                Společnost Plzeňský Prazdroj, součást nadnárodní skupiny SABMiller, ohlásila za minulý fiskální rok zisk ve výši dvou miliard korun a posílení pozice na domácím trhu. Pozitivní vývoj byl způsoben loňskou fúzi s pivovary Radegast a Velké Popovice a masivními investicemi do reklamy. Pivovarský gigant ovládl zhruba 47 % českého trhu. Srovnání loňských výdajů na reklamu vyznívá jasně pro Plzeňský Prazdroj. V roce 2002 podle údajů časopisu Strategie investoval do reklamy 348,45 miliónu korun, v pořadí druhé Pražské pivovary vydaly na svou prezentaci přibližně 122 miliónů. Prazdroj těží i ze spolupráce s městem Plzeň. V tuzemsku i v zahraničí přibývá zájemců zejména o prémiovou značku Pilsner Urquell,  i proto firma uvažuje o licenční výrobě v Rusku.
    
  
      Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
| Celkem 0 komentářů | Komentovat | 
Vyhledávání
      
