úvod
homepage

Radegast s novým brand managerem vytisknout článek

Přidáno: 25. září 2007  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 6640x
Po pěti letech opouští značku Radegast její brand manager Milan Gába. V rámci Plzeňského Prazdroje a.s. bude nově zastávat post communication manager se specializací na nákup médií a zároveň i pozici brand manager pro značku Master. Novým manažerem značky Radegast se stává Karel Kraus, dosavadní brand manager značky Radegast Birell.

Milan Gába působí ve společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. od roku 1999. Do roku 2002 působil jako vedoucí prodeje pro oblast střední a severní Moravy. V posledních pěti letech měl v kompetenci budování značky Radegast. Na nové pozici communication manager bude spolupracovat s brand managery na rozvoji strategií komunikací jejich značek a za jejich prezentaci v jednotlivých mediálních kanálech. Zároveň bude zastávat pozici brand manager pro nejmladší značku v portfoliu – Master. Své působení u Radegastu hodnotí Milan Gába jako úspěšné: „Povedlo se upravit a realizovat positioning Radegastu a navrátit jej tak mezi velké značky na českém pivním trhu“.

Přes značky Velkopopovický Kozel a Radegast Birell se k práci pro druhou nejprodávanější značku v České republice dostává Karel Kraus: „V rámci své činnosti hodlám navázat na dosavadní úspěchy značky Radegast.“ Karel Kraus působí v Plzeňském Prazdroji a.s. od roku 2003. Rok předtím absolvoval stáž v oddělení Brand Management na celosvětové centrále společnosti Deutsche Telekom AG v Německu. V letech 1996 až 2001 vystudoval Ekonomickou fakultu Vysoké školy báňské – Technické univerzity v Ostravě, v průběhu studia působil v oblasti marketingu a komunikace mezinárodní studentské neziskové organizace AIESEC. Karel Kraus nadále povede i značku Radegast Birell.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání