STAROBRNO, a.s. ohlásila za první pololetí roku 2007 zisk přes 70 mil. Kč
STAROBRNO, a.s. dále posílila své postavení na českém pivním trhu
Co se týče podílu na tuzemském pivním trhu, za první pololetí tohoto roku společnost STAROBRNO s 5,3% poprvé dosáhla na třetí příčku oficiálních statistik (viz Statistický přehled zpracovaný Výzkumným ústavem pivovarským a sladařským). „Třetí příčka na trhu je dokladem úspěšné obchodní politiky naší společnosti a dává potenciál k dalšímu růstu“ komentoval výsledek generální ředitel společnosti Ing. František Krakeš.
Prodej piva a dalších nápojů
Výstav piva za první pololetí dosáhl hodnoty 471 tisíc HL, což je o 9,7% více než v loňském roce.
Z této celkové hodnoty 436 tisíc HL bylo určeno domácím konzumentům (+10% proti 1. pol. roku 2006), 35 tisíc HL putovalo na export (+4,5% proti 1. pol. roku 2006).
Prodej nápojů společnosti STAROBRNO včetně nealkoholických dosáhl za prvních 6 měsíců hodnoty 548 tisíc HL, oproti loňským 499 tisícům.
Celkové tržby za první pololetí činí 680,3 mil. Kč (+9,2% proti stejnému období roku roku 2006).
Očekávaný celoroční nárůst zisku společnosti se pohybuje nad 20%. Prozatímní úspěšný trend roku 2007 dává předpoklady, že STAROBRNO bude pokračovat v dosavadní dividendové politice.
Významným signálem je také započatá výstavba nové varny brněnského pivovaru, která významně zvýší výrobní kapacitu a co do technologického vybavení posune Starobrno mezi nejmodernější evropské pivovary.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |