úvod
homepage

Road show „PARDÁLéto“ slaví v jižních Čechách úspěch vytisknout článek

Přidáno: 2. září 2007  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 5140x
Promo akce pod názvem „PARDÁLéto“ probíhá o prázdninových víkendech ve vybraných turisticky atraktivních lokalitách jižních Čech. „Nečekali jsme, až spotřebitel přijde za námi do obchodu, kde bychom mu mohli naše pivo představit. Šli jsme za ním tam, kde se o prázdninách cítí příjemně a kde si užívá pohodu a zábavu. To je přesně to, co k Pardálovi patří,“ komentuje výběr míst Pavlína Jandová, brand manažerka značky Pardál. Do dnešního dne se akce uskutečnily u rybníka Dvořiště, v okolí Třeboně, v oblasti České Kanady (hrad Landštejn), na Kleti a Dívčím Kameni, na šumavské Kvildě a v jejím okolí, na Lipně, u zámku Červená Lhota, pod zříceninou hradu Choustník a v Novohradských horách. V plánu je ještě Rožmberk nad Vltavou a závěrečný díl se uskuteční přímo v centru Českých Budějovic.

Promo akce se vždy v dané lokalitě koná na třech místech. Skládá se z hlavního stánku, kde je k dispozici čepované pivo a dvou „Pardálových samoobsluh“ s lahvovým pivem. V okolí hlavního stánku se po celou dobu pohybuje jeden z členů promo teamu s unikátním čepovacím zařízením a dává ochutnat Pardála kolemjdoucím. Samoobsluhy jsou vždy umístěny na neočekávaném místě v přírodě. Návštěvníci zde najdou lednici plnou vychlazeného piva a také směrovky, kde mají zaplatit a kam vrátit prázdnou láhev. Kromě možnosti nákupu a ochutnávek piva nabízejí Pardálovy promo stánky i příležitost vyhrát zajímavý dárek s logem PARDÁLéta v dovednostních nebo zábavných soutěžích. „Lidé bývají velmi mile překvapeni. Mohou si dát dobře vychlazené pivo na místě, kde by to nečekali. Navíc se mohou pobavit a ještě něco vyhrát při netradičních soutěžích, které u stánků pořádáme. Velkou pozornost vzbuzuje především náš speciální batoh s mobilním výčepem“ přidává své zkušenosti Petr Samec, tiskový mluvčí Budějovického Budvaru.

I do realizace PARDÁLéta jsou aktivně zapojeni pijáci, kteří loni na podzim pomáhali Pardála vyladit. Návštěvníky seznamují s historií Pardála, jak se testoval a jak vznikal. „Pardálovi spolutvůrci dodávají akci naprostou autenticitu. Jejich vyprávění není naučené, je opravdu od srdce, včetně jazyka a způsobu vyjadřování. Koneckonců, spolutvůrci Pardála jsou na svoje dílo patřičně hrdí, což se při rozhovoru s nimi samozřejmě projevuje,“ potvrzuje funkčnost tohoto modelu Pavlína Jandová.

U každého stánku je k dispozici návštěvní kniha, do které může každý zapsat své dojmy a vzkaz Pardálovi. Zápisy nejsou jen od lidí z jižních Čech, ale i od návštěvníků z celé České republiky nebo zahraničí. „I to bylo účelem akce – nejen představit Pardála Jihočechům, ale seznámit s ním i přespolní. Již nyní se totiž připravujeme na zahájení celostátní distribuce,“ odhaluje jeden z cílů akce Petr Samec.

Návrh na realizaci této promo akce pochází od komunikační agentury Kaspen, samotné realizace se ujala českobudějovická reklamní agentura Amena.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání