Zlatopramen 11° se v červenci rekordně prodával
Hlavním důvodem výrazného nárůstu prodeje je podle Rajdla v obrovský zájem lidí o soutěž Výstup na Mount Everest, která právě v červenci vrcholila. „Soutěž byla navíc podpořena upraveným televizním spotem, který získal i mezi odborníky vysoké ocenění,“ řekl. Svůj vliv na rostoucí zájem má podle Rajdla také nová láhev a etiketa. Tu navíc začal Zlatopramen využívat i pro svou jedenáctistupňovou tmavou variantu a pro světlé výčepní pivo.
Soutěž o terénní automobil Subaru Forster byla směřovaná především na multipacky, což je balení s osmi lahvemi Zlatopramene 11°. „Výrazný nárůst prodeje tak pochází především z prodejů multipacků,“ uvedl Rajdl.
Na domácím trhu završila v posledních týdnech vlajková loď skupiny Drinks Union kompletní změnu image. Po novém logu a etiketě, jejímž autorem je prestižní nizozemská agentura Claesens, přišel Zlatopramen v dubnu také se zcela novou lahví. Zlatopramenu se ale nedaří pouze na domácím trhu. Tmavý Zlatopramen 11° vede úspěšné tažení ve středoafrickém Beninu. Loni zahájil svou cestu také do Izraele. Prodeje se zvyšují například i v Japonsku, Skandinávii a Pobaltí.
Skupina Drinks Union, která zastřešuje pivovary Zlatopramen, Velké Březno, Louny a Kutná Hora, v prvních šesti měsících zvýšila meziročně tržby o 6,5 procenta na 622 milionů korun.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |