Na motocyklové Grand Prix bude pivo ze Starobrna pokrývat 5,5km okruhu
Letošní Cardion AB Grand Prix České republiky se koná od 17. do 19. 08. 2007 na okruhu v Brně a pro očekávaný rekordní počet diváků samozřejmě také nemůže chybět kvalitní občerstvovací zázemí.
Starobrno je už tradičně dodavatelem piva na Grand Prix a stejně jako loni bude zajišťovat letos prodej svého piva prostřednictvím firmy Aramark, která byla vybrána jako poskytovatel cateringu pořadatelem.
Celkově bude v areálu Automotodromu umístěno 100 výčepů na 70 prodejních stáncích a také několik mobilních výčepů. Dále bude k dispozici 20 speciálních pojízdných výčepních vozíků, kde se pivo v plechovkách prodává vychlazené na ledu. Tak se pokryjí i ta místa okruhu, kde není zavedena elektřina, a zákazníci tudíž nebudou muset pro své pivo chodit příliš daleko.
Milovníci zlatého moku si budou dopřát starobrněnskou Tradiční desítku čepovanou do speciálních kelímků, nebo si dát nealkoholického Zlatého bažanta přímo z půllitrové plechovky. Prodejní plochy celkem pokrývají impozantních 5,5 km závodního okruhu.
Nejvíce výčepních míst bude na přírodní tribuně Starobrna C.
Na rozdíl od minulého roku bude značně posílena roznáška piva přímo na tribuny, takže bude možné zakoupit pivo bez front. Na přírodních tribunách budou chodit roznašeči piva a prodávat ho sedícím divákům.
Ve stanu Starobrna pro zvané hosty bude tipovací soutěž na výsledky závodů a doprovodný program včetně bohatého občerstvení.
Starobrno se také podílí na doprovodném charitativním projektu Grand Prix Charity, který vyvrcholí benefičním večerem ve Starobrněnské restauraci. Podstatou projektu nazvaného Riders for Health je humanitární pomoc Africe.
V roce 2006 se během Grand Prix na okruhu prodalo úctyhodných více než 100 000 piv, letos se očekává ještě zhruba 30% nárůst.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |