Budějovický Budvar prodal v 1. pololetí 2007 v tuzemsku o 11% více piva
Budějovický Budvar, n.p. prodal v prvním poletí 2007 na domácím trhu o 10,85% piva více než ve stejném období roku 2006. To je téměř 4x lepší výsledek, než byl vývoj na českého trhu. Ten podle odhadu Českého svazu pivovarů a sladoven vzrostl v prvním pololetí jen 3%. Celkem vystavil Budějovický Budvar pro tuzemský trh 319 737 hektolitrů piva.
„Z výsledků máme samozřejmě velkou radost, protože potvrzují vzestupný trend našeho pivovaru, zahájený loni. Projevily se výsledky naší aktivní obchodní a marketingové politiky, zlepšila se práce obchodního týmu a efekt začaly přinášet další projekty, které jsme připravili v minulých letech,“ říká Ing. Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru. „Nejlepších výsledků jsme dosáhli v prodeji nealkoholického piva. Tam bylo meziroční zvýšení o 55%,“ dodává Chrt. Nealkoholické pivo ale tvoří jen asi 1,4% produkce Budějovického Budvaru. Prodej v tuzemsku se opírá především o výčepní pivo a světlý ležák vlajkové značky Budweiser Budvar. K dobrým výsledkům pivovaru částečně přispělo i uvedení nové značky výčepního piva Pardál. Pardál se zatím prodává jen v regionu jižních Čech.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |