Zlatopramen zvyšuje prodeje v africkém Beninu
Ústeckému Zlatopramenu se na černém kontinentu daří. Během několika měsíců, kdy skupina Drinks Union začala s exportem Zlatopramene do středoafrického Beninu, se prodej značky několikanásobně zvýšil. „Zatímco v prvních měsících jsme do Beninu vozili tři kontejnery plné piva, dnes již putuje do středu Afriky několikanásobně více. Očekáváme, že poptávka poroste i nadále,“ říká exportní manažer Drinks Union Adrian W. Šaroch.
Hlavním tahákem pro tamní spotřebitele je Zlatopramen 11° - tmavý. „Po počátečním rozjezdu jednoznačně vítězí tmavé pivo nad světlým. Rozhodli jsme se proto prodej tmavého piva i více marketingově podpořit. Právě na tmavou jedenáctku byl zaměřen i televizní spot, který několik měsíců vysílala beninská televize,“ dodává Šaroch.
Exportní manažer očekává, že poptávka po Zlatopramenu ve středoafrické zemi ještě poroste. „Vždyť nyní je větší polovina zásilky rozebrána obchodníky ještě než loď dorazí k beninskému pobřeží. Dá se proto předpokládat další růst poptávky,“ dodal.
Zlatopramenu se nedaří pouze v Africe. Loni zahájil svou cestu také do Izraele, prodeje se zvyšují například v Japonsku, Skandinávii a Pobaltí.
Na domácím trhu završila v posledních týdnech vlajková loď skupiny Drinks Union kompletní změnu image. Po novém logu a etiketě, jejímž autorem je prestižní nizozemská agentura Claesens, přišel Zlatopramen v dubnu také se zcela novou lahví.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |