Master svým prodejem předčil očekávání
K překvapivému zvýšení prodeje přispěla také promokampaň této značky po jejím uvedení na trh. V průběhu měsíce dubna a května probíhaly promoakce ve vybraných restauracích po celém území republiky. Historicky oděné týmy složené z ceremoniářů, hudebníků a hostesek zde nabízely návštěvníkům možnost zahrát si hru vrchcáby. Při výhře zákazníci obdrželi pivo, na kterém ceremoniáři vykouzlili hustou pěnu pomocí pivního rituálu. Druhou vlnu promoakcí spustí Plzeňský Prazdroj na podzim tohoto roku.
Pivní delikatesa Master je distribuována do vybraných restaurací v České republice v 15 litrových sudech a je čepována do speciálních 0,4 l sklenic na stopce. Doporučená MOC za 15 KEG L je 525,- Kč za polotmavý Master a 615,- Kč za Master tmavý.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |