Budějovický Budvar, n.p. dosáhl v roce 2006 nárůstu prodeje i zisku
„S výsledky roku 2006 jsme vcelku spokojeni. Zvýšili jsme zisk i prodej a pozitivní vývoj pokračuje i v letošním roce. Za největší úspěch osobně považuji meziroční nárůst našeho tuzemského prodeje o 3,3%, který je téměř dvojnásobný oproti růstu domácího trhu. Výborně si vedl tmavý ležák s meziročním zvýšením o 56% a také nealkoholické pivo, kterého jsme prodali o 43% více,“ komentuje výsledky Ing. Jiří Boček, ředitel Budějovického Budvaru, n.p.
Kromě celkového zlepšení hospodářských výsledků a zvýšení prodeje bylo v Budějovickém Budvaru loni dokončeno několik významných projektů, které v letošním roce podpoří další rozvoj podniku. Patří sem zejména vývoj nové značky výčepního piva Pardál, které je významným rozšířením nabídky Budějovického Budvaru a otevírá mu cestu do zcela nového spotřebitelského segmentu. Podařilo se připravit významné exportní smlouvy s americkým pivovarem Anheuser – Busch a společnostmi ze skupiny dánského pivovaru Carlsberg ve Finsku, v Chorvatsku a ve Švédsku. Budějovický Budvar také úspěšně ukončil několik známkoprávních sporů (Čína, Finsko, Portugalsko aj.).
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |