úvod
homepage

Bernard porazil Volvo vytisknout článek

Přidáno: 13. dubna 2007  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 5963x
V 5.ročníku prestižní soutěže Zlatý středník, která hodnotí firemní publikace určené k reprezentaci společnosti či jeho výrobků vůči zákazníkům, obsadil magazín Rodinného pivovaru Bernard Vlastní cestou druhé místo mezi všemi firemními časopisy a magazíny z celé České republiky.

„Prestižní soutěže Zlatý středník jsme se zúčastnili poprvé a při cestě do Prahy jsme si říkali, proč až druhé místo! Když jsme však při vyhlašování cen viděli, do jaké společnosti firem jsme se dostali, jsme výsledkem nadšeni a v další práci nás to pozitivně motivuje. Máme před sebou další vrchol, přestože jsme např. „porazili“ Volvo, jejichž magazín nám byl v počátcích vzorem “ hodnotí výsledek spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard a dodává: „Magazín Vlastní cestou tvoří redakční rada čítající pět lidí a nejcennější je, že všechny texty a fotografie jsou původní.“

Vyhlašovatelem soutěže Zlatý středník je PR Klub. Magazín Vlastní cestou soutěžil v kategorii B2C zaměřené na spotřebitele. Tuto kategorii vyhrál časopis Čilichili společnosti Vodafone Czech republic a.s., na třetím místě skončil časopis Volvo Auto Czech, s.r.o.

Právě vychází dubnové číslo magazínu Vlastní cestou, které si můžete objednat na www.bernard.cz. Opět jsme pro Vás připravili rozhovor s pozoruhodnou osobností, atraktivní fotoreportáž ze zahraničí, důležité životní rozhodnutí v rubrice křižovatka, krátkou povídku, zamyšlení nad pivem a zdravím a mnoho dalších zajímavých informací o zajímavých lidech a také několik „novinek“ ze života Rodinného pivovaru Bernard.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání