Krušovické pivo mezi superznačkami
Podle kriterií si superznačka KRUŠOVICKÉ PIVO „vybudovala ve svém oboru tu nejlepší pověst a v porovnání s jinými značkami nabízí svým zákazníkům výrazné emocionální a hmotné výhody, které zákazníci žádají, chtějí a oceňují.
Jak chápou někteří významní čeští a slovenští porotci Superbrands toto prestižní ocenění ?
Zdeněk Vilímek, Public Affairs and Communications Director, Coca Cola : Superznačka je universální a překlenuje hranice mezi lidmi a zeměmi.
Pavol Lančarič, CEO Orange Slovensko : Superznačka se chová jako skutečný leader a určuje trendy ve svém odvětví.
Michael Friedrich, General Manager, McDonald‘s, Česká republika : Superbrands reprezentují pevné hodnoty, které jim dávají sílu přežít v bouři konkurence.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |