úvod
homepage

Krušovické pivo mezi superznačkami vytisknout článek

Přidáno: 10. dubna 2007  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 7035x
Celosvětová organizace Superbrands je už 20 let uznávanou autoritou v oblasti brandingu. Její program běží ve více než 50 zemích. Nezávislá rada Superbrands složená z mezinárodních odborníků vybírala v České republice z více než 2000 značek a mezi 100 nejvýznačnějších zařadila KRUŠOVICKÉ PIVO s oprávněním používat označení SUPERBRAND 2006.

Podle kriterií si superznačka KRUŠOVICKÉ PIVO „vybudovala ve svém oboru tu nejlepší pověst a v porovnání s jinými značkami nabízí svým zákazníkům výrazné emocionální a hmotné výhody, které zákazníci žádají, chtějí a oceňují.

Jak chápou někteří významní čeští a slovenští porotci Superbrands toto prestižní ocenění ?
Zdeněk Vilímek, Public Affairs and Communications Director, Coca Cola : Superznačka je universální a překlenuje hranice mezi lidmi a zeměmi.
Pavol Lančarič, CEO Orange Slovensko : Superznačka se chová jako skutečný leader a určuje trendy ve svém odvětví.
Michael Friedrich, General Manager, McDonald‘s, Česká republika : Superbrands reprezentují pevné hodnoty, které jim dávají sílu přežít v bouři konkurence.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání