Krušovické pivo mezi   superznačkami
     
  
      
  
    
     
  
  Podle kriterií si superznačka KRUŠOVICKÉ PIVO „vybudovala ve svém oboru tu nejlepší pověst a v porovnání s jinými značkami nabízí svým zákazníkům výrazné emocionální a hmotné výhody, které zákazníci žádají, chtějí a oceňují.
Jak chápou někteří významní čeští a slovenští porotci Superbrands  toto prestižní ocenění ?
Zdeněk Vilímek, Public Affairs and Communications Director, Coca Cola : Superznačka je universální a překlenuje hranice mezi lidmi a zeměmi.
Pavol Lančarič, CEO Orange  Slovensko : Superznačka se chová jako skutečný leader a určuje trendy ve svém odvětví.
Michael Friedrich, General  Manager, McDonald‘s, Česká republika : Superbrands reprezentují pevné hodnoty, které jim dávají sílu přežít v bouři konkurence. 
    
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
| Celkem 0 komentářů | Komentovat | 

