úvod
homepage

Pardál razantně vtrhl na trh vytisknout článek

Přidáno: 5. dubna 2007  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 7448x

Prodejní výsledky světlého výčepní piva Pardál, které Budějovický Budvar, n.p. uvedl na trh 1. března 2007, předčily všechna očekávání. V březnu byl čtyřikrát překročen objem prodeje, který byl naplánovaný na první měsíc od zahájení distribuce. Vynikajících výsledků bylo dosaženo u sudového i lahvového piva.

České Budějovice, 5. dubna 2007 – Prodejní výsledky světlého výčepní piva Pardál, které Budějovický Budvar, n. p. uvedl na jihočeský trh 1. března 2007, předčily všechna očekávání.

„Prodej piva značky Pardál v březnu čtyřnásobně překonal plán prodeje, se kterým jsme počítali během prvního měsíce od uvedení na trh. Je to pro nás nejen potvrzením skvělé chuti a kvality piva Pardál, ale i důkazem výborné práce našich obchodních zástupců a také oddělení marketingu,“ komentuje první obchodní výsledky Ing. Martin Horejš, vedoucí oddělení tuzemského prodeje Budějovického Budvaru. Vynikajících výsledků bylo dosaženo u sudového i lahvového piva. Pro pivovar je nejdůležitější to, že Pardál rostl na úkor konkurence. Prodej ostatních druhů piva z Budějovického Budvaru totiž běžel podle plánu. „Podařilo se nám oslovit zákazníky konkurenčních značek piva a zachovat si naše tradiční příznivce,“ dodává Horejš.

Pivovar Budějovický Budvar vždy klade velký důraz na kvalitu a na přísné dodržování technologické kázně. A právě dodržování technologického postupu je důvodem, proč prodej Pardála za první měsíc nebyl ještě vyšší. „ „Důsledně dbáme na dodržení výrobního postupu a především doby zrání piva. Proto jsme museli některé objednávky krátit. Za to bychom se chtěli obchodním partnerům i konzumentům omluvit. Ve druhé půlce dubna již budeme schopni uspokojit všechny objednávky,“ říká k tomu Ing. Aleš Dvořák, technolog pivovaru a autor receptury. Pivo Pardál se vaří z kvalitních přírodních surovin a z vody získané z artéských studní. Pardál má chuť i další vlastnosti výrazně odlišné od stávajících produktů z nabídky Budějovického Budvaru. Vyznačuje se zejména vyšší plností, hořkostí a tmavší – jantarovou – barvou.

O úspěchu Pardála svědčí i reakce konkurence, která v některých případech sahá k metodám, které mezi standardní nástroje prodeje nepatří. „Jsme si vědomi toho, že boj o zákazníka je na trhu s pivem mimořádně tvrdý. Někteří konkurenti se ale pokoušejí pomlouvat chuť i kvalitu Pardála a používají i další praktiky, které nemají s férovou obchodní soutěží nic společného. To je pro nás dalším důkazem, že se nám vstup do nového tržního segmentu podařil,“ komentuje situaci Petr Samec, tiskový mluvčí Budějovického Budvaru.

Vývoj piva Pardál začal v srpnu 2005 a na podzim roku 2006 byli do projektu zapojeni i spotřebitelé. Ti se účastnili tří kol velkých ochutnávkových akcí. Několik stovek pivařů mělo možnost hodnotit chuť i další vlastnosti nového piva, které byly na základě jejich připomínek dále upravovány. „Dobře si uvědomujeme, že za dosavadní úspěch piva Pardál nevděčíme jen skvělé práci zaměstnanců našeho pivovaru, ale i stovkám pivařů, kteří se aktivně podíleli na dolaďování jeho receptury. Za to jim patří náš velký dík,“ dodává Samec.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání