Pivovar Holba navýšil produkci
Loňský rok hodnotí vedení pivovaru jako úspěšný. „ Na saturovaném trhu jako je ten náš, za úspěch považujeme každý hektolitr navíc,“ vyjadřuje výkonný ředitel Vladimír Zíka. Nejvíce šla na odbyt oblíbená jedenáctka a vlajková loď pivovaru Holba Šerák. Celkem se jí prodalo 194 880 hl a oblíbená je nejen u konzumentů. Její kvalitu oceňují také odborníci, kteří ji v minulém roce udělili hned několik medailí - bronz v prestižní soutěži České pivo, na žatecké Dočesné a medaili získala také v anketě Pivo roku 2007.
Šerák stabilně vykazuje růstový potenciál. Je oblíbený především díky své kvalitě a chuti, kterou mu dává tradiční technologie výroby. „ Jeho úspěch není dílem reklamy, ale jedinečné chuti,“ říká Vladimír Zíka a dodává: „ Jsme rádi, že čeští konzumenti dobré pivo poznají a dokáží ho ocenit“.
Dle informací výkonného ředitele jde většina produkce na odbyt v lahvích, následuje pivo v sudech a plechovkách. „ Plechovky jsou stále nejdražším obalem, proto se kupují spíše příležitostně. Jejich předností je naopak malá hmotnost a nevratnost a proto jsou vhodné třeba na cesty. Holby se v tomto balení prodá zhruba 14 tisíc hektolitrů ročně,“ uvádí výkonný ředitel. Sortimentním obohacením značky je kvasnicová Holba Šerák a Holba Šerák Speciál 13,51stupně. Kvasničák si konzumenti mohou poručit zatím jen v několika hospodách na Šumpersku a regionální distribuci má také speciál, který pivovar vaří dvakrát ročně při výjimečných příležitostech.
V uplynulém roce společnost investovala více než 30 milionů Kč. Na této částce se podílí nový chladič mladiny, modernizace vybavení pivovarské laboratoře, obnova vozového parku, nové KEG sudy a také výčepní technika.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |