úvod
homepage

Nejprodávanější jedenáctka má novou televizní reklamu vytisknout článek

Přidáno: 5. prosince 2006  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 4276x

Nejprodávanější jedenáctka na trhu, pivo Zlatopramen, připravilo před Vánocemi novou televizní reklamu. „Nový spot podpoří změnu loga Zlatopramen 11°, které se současně objevuje na pivních lahvích,“ řekl manažer marketingu Zlatopramene 11° Boris Rajdl. Nová televizní reklama poběží na obrazovkách komerčních televizí v prosinci.

Reklamní spot se natáčel v proslulém pražském klubu Mecca v Holešovicích, jen několik desítek metrů od profilové restaurace piva Zlatopramen Zlatá kovadlina. „Reklamní agentura zřejmě nevybrala místo náhodou. Všiml jsem si totiž, že při chvílích volna, které však byly dost výjimečné, někteří členové štábu bleskurychle mizeli v nedaleké Zlaté kovadlině. Zda konzumovali pouze minerálku, či správně vychlazenou jedenáctku, mohu jen tipovat,“ řekl Boris Rajdl.

Reklamu pro Zlatopramen připravil nový partner značky Zlatopramen, reklamní agentura Noesis, která se svým návrhem vyhrála v tendru. „Vítězství v tendru nás těší o to víc, že produkt, stejně jako klíčoví lidé agentury, pocházejí z Ústí nad Labem. Práce na spotu byla velmi zajímavou prací především pro naše kreativce,“ řekl ředitel agentury Noesis Radovan Dostálek.

Hlavními protagonisty nového spotu jsou dva mladí slovenští herci. „Pivo sice moc nepiji, ale po natáčení určitě na Zlatopramen zajdu,“ řekla představitelka svůdné ženské role Agi Gubíková, která má momentálně angažmá v maďarském hlavním městě.

Během natáčení reklamy se podle produkce vypilo několik sudů piva Zlatopramen 11°. „Většina připadla na tzv. dotočnou, tedy oslavu posledního záběru z reklamy,“ vysvětlil Tomáš Nekvasil z produkční firmy. Dodal, že během několika natáčecích dnů štáb spořádal osm kilogramů vepřové pečeně či deset kilogramů kuřecích stehen. „Během natáčení se vypily dva kilogramy kávy. Většinu z toho má na svědomí pan režisér,“ doplnil Nekvasil, který během příprav a v průběhu natáčení zaznamenal na svém mobilním telefonu 15 hodin hovorů.

Nový spot podpoří zavedení nové etikety na pivních lahvích, které se v této době objevují na trhu. „Ve spotu se objevuje nová grafika, kterou pro Zlatopramen 11° začínáme používat,“ řekl Rajdl. Novou etiketu připravila renomovaná nizozemská reklamní agentura Claesens, která navrhovala etikety pro největší světové výrobce nápojů.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání