úvod
homepage

Značkové hospody Staropramen budou nyní Potrefená husa vytisknout článek

Přidáno: 29. listopadu 2006  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 4111x

Společnost Pivovary Staropramen se rozhodla sjednotit koncepty svých značkových hospod Staropramen. Rozdílné koncepty dostanou společný název: POTREFENÁ HUSA. Rebrandingem včetně změny názvu a loga projde devatenáct restaurací, které veřejnost znala pod jmény Potrefená husa, PH+, Sportovka a Beerpoint.

Sjednocený koncept Potrefená husa bude provázet nové logo a jeho barevné varianty, kterými budou odlišeny jednotlivé typy konceptu – Potrefená husa Restaurant (zlatá barva), Potrefená husa Sport Bar (červená barva), Potrefená husa Beerpoint (oranžová barva).

„Sjednocení rozdílných konceptů pod značkou Potrefená husa nám umožní zefektivnit komunikaci značkových hospod Staropramen směrem k široké veřejnosti i k obchodním partnerům a zvýšit povědomí o tom, že za Potrefenými husami stojí Staropramen. Z našich průzkumů vyplývá, že málokdo dokázal jednotlivé koncepty přiřadit ke značce Staropramen,“ říká Ivo Laurin, brand manažer značky Staropramen. „Pod sjednocenou značkou budou koncepty pro spotřebitele i obchodní partnery rozpoznatelnější.“

Nejznámějším konceptem značkových hospod Staropramen je právě Potrefená husa, která je již v osmi městech České republiky a na Slovensku v Bratislavě. „Průzkumy ukázaly, že stávající Potrefená husa je veřejností velmi pozitivně vnímána“ říká Ivo Laurin, „ale i v jejím případě je povědomí spotřebitelů o spojení se značkou Staropramen poměrně malé.“

Tuto skutečnost hodlá společnost změnit. V komunikaci značky Staropramen chce proto klást větší důraz na značkové hospody, které jsou pro ni významnými referenčními provozovnami. „Podpora značky Staropramen prostřednictvím konceptu značkových hospod probíhá již v televizní reklamní kampani. Staropramen je nyní i součástí nového loga Potrefená husa,“ doplňuje Ivo Laurin.

Inovované logo Potrefená husa bude zakomponováno do interiéru i exteriéru devatenácti stávajících značkových hospod a do všech nově otevřených. „Změny se dotknou vývěsních štítů, markýz, venkovních polepů, dále uniforem obsluhy, jídelních lístků a dalších věcí,“ říká David Petřík, manažer značkových hospod Staropramen. Typ konceptu bude vždy odlišen barevností loga. „Rebranding stávajících hospod plánujeme dokončit do konce letošního roku,“ říká David Petřík.

V rebrandovaných hospodách plánuje společnost uvést dvě významné novinky. Tou první je pivní kvíz, kdy si budou hosté moci vyzkoušet své schopnosti poznat různé pivní značky z portfolia InBev a v případě úspěšného rozpoznání je čeká odměna. Druhou novinkou je tzv. pivní odnáška - host bude mít možnost zakoupit si v Potrefené huse lahvové pivo všech nabízených značek. „Lahvové pivo pro domácí konzumaci bude ve srovnání s nápojovým lístkem v restauraci cenově zvýhodněné. Pro tuto příležitost jsme připravili speciální kartonové nosiče na čtyři láhve,“ doplňuje Petřík.

Historie značkových hospod Staropramen
Myšlenka budovat značkové hospody Staropramen vznikla v roce 1998 a první restaurace Potrefená husa byla otevřena o rok později na pražských Vinohradech. V současné době funguje celkem 14 Potrefených hus. Je v nich kladen velký důraz na kvalitu podávaného piva, jídla i poskytovaných služeb. Potrefené husy byly otevřeny i ve městech konkurenčních pivovarů jako Plzeň, Brno či České Budějovice a co se objemů prodeje piva týče, vykazují výborné výsledky.

Nový název Potrefená husa dostane také dosavadní koncept Sportovka. Jedná se o sportovní bar, v jehož interiéru je nepřehlédnutelné výrazné spojení se světem sportu. Návštěvníci zde mohou sledovat sportovní přenosy ve společnosti stejně naladěných fanoušků, zahrát si kulečník či šipky. Sportovky v inovovaném designu můžete navštívit v Praze – Bohnicích a v Mladé Boleslavi.

Beerpoint, koncept uvedený na trh loni v listopadu, byl vyvinut speciálně jako koncept do obchodních center ve velkých městech. Představuje nový styl pivních barů s prvky kopírujícími moderní způsob života. Přidanou hodnotou Beerpointu je propojení kanálů on-trade a off-trade na jednom místě. Beerpoint se nachází v Praze na Chodově, v Českých Budějovicích a v Brně.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání