úvod
homepage

Gambrinus začíná se zcela novým komunikačním konceptem vytisknout článek

Přidáno: 29. září 2006  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 2100x
Nejprodávanější domácí pivní značka Gambrinus inovuje po třech letech svůj komunikační koncept. „Chuť, která dělá přátele“ se posunuje a rozšiřuje na „Gambrinus …a život má říz“ - Gambrinus spojuje lidi, kteří se dokáží podívat na svět jinýma očima, z veselejšího a netradičního úhlu pohledu. Nový koncept bude Gambrinus komunikovat ve velké podzimní kampani, která začne v pondělí 2.10. nasazením reklamního spotu „Filmy“ na českých televizních kanálech, následovat bude rádiová, tisková a venkovní kampaň.

„Člověk je celý den v jednom kole. Když si chce potom opravdu odpočinout, je ten správný čas na setkání s přáteli. Všichni v partě jsou naladěni na stejnou vlnu a spojuje je obliba piva Gambrinus. Pivo samo není podmínkou či příčinou jejich schopnosti vytvářet svérázný humor, tu už mají v sobě. Když jsou spolu, jako by viděli všechno kolem sebe trošku jinak, veseleji. Na to, co jiní vidí jen všedně a obyčejně, se dívají netradičně a rádi přemýšlejí, jak sebe i ostatní pobavit. Legrácky můžou někdy trochu „štípnout“, jít pod kůži, ale nikdo se nikdy na nikoho nezlobí, vždyť se všichni dobře znají“, vysvětluje podstatu nového konceptu Petr Božoň, Senior Brand Manager značky Gambrinus, a dodává: „Tento jiný, humorný pohled na každodenní situace spoluvytváří zábavu a nabíjí všechny přátele novou energií.“

Spot „Filmy“ určený výhradně pro český trh ukazuje, že humorně a svižně lze vidět ledacos, konkrétně zde aktéři – kamarádi bavící se v restauraci používají názvy filmů jako repliky na přicházející situace, komunikují s jejich pomocí s ostatními u stolu. Realizací spotu byl pověřen český režisér Jan Krofta, ve spolupráci s produkční společností EXIT Films ho připravila a natočila ho agentura Rust, Klemperer. Spot bude nasazen ve dvou verzích, každá o délce 30 vteřin.

Několik zajímavých informací z natáčení:

.. Reklamní spot byl natočen ve dvou 30s verzích, přičemž se obě liší jak střihem, tak i obsahem (hláškami).
.. Spoty byly od začátku koncipován filmově, záměrně byli vybíráni herci, divadelně reklamní projevy byly od začátku potlačeny, největší důraz byl kladen na civilnost, tedy uvěřitelnost jak chování a jednání postav, tak i prostředí.
.. Celá hospoda ve spotu byla postavena ve filmových ateliérech, což výrazně usnadnilo natáčení i zasvícení celé scény.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání