Pivo Bernard jako šperk
Rodinný pivovar Bernard se v letních měsících představil s novou reklamní kampaní nazvanou „ŠPERK“. V odborných časopisech Strategie a Marketing&Media v hodnocení venkovní reklamy v červenci 2006 obsadily motivy první a druhé místo.
Přestože pivovar Bernard opustil dříve používanou někdy kontroverzní kampaň „Svět se zbláznil, držte se… Bernard“ spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard nevyloučil, že se k ní ještě vrátí: „Pokud se objeví zajímavé téma, bude dostatečně aktuální a bude vyjadřovat náš názor, rádi jej použijeme. V současné době jsme se však rozhodli, představit pivo Bernard jako šperk.“
„Pro mne je jednoznačným vítězem reklama na Bernard s naprosto jednoznačným a inteligentním sdělným poselstvím.“ hodnotí Tereza Pošepná accont executive z Mather Communications, Marketing & Media 37/2006
„Bernard se zaleskl jako šperk.“ hodnotí Yaro Pružinec z Young&Rubicam Praha art director senior, Strategie 37/2006
"Zlato prostě přitahuje zlato, aneb ten nejsprávnější způsob jak ukázat jedno z nejlepších českých piv". Dejan Stajnberger, kreativní ředitel EURO RSCG Prague
Zadavatel reklamy: Rodinný pivovar Bernard
Agentura: EURO RSCG Prague
Tvůrčí tým: Dejan Štajnberger, Anna Barton,
Filip Kukla
Account tým: Ondřej Fiala
Mediální agentura: Inreta
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |