Plné zahrádky restaurací výrazně zvyšují prodej piva
„V posledních týdnech jsme zaznamenali rekordní sezónní prodeje za několik posledních let. Výrazný nárůst poptávky je především po sudovém pivu všech značek z naší produkce - Zlatopramen, Březňák, Louny i Dačický. Zahrádky restaurací jsou totiž vesměs plné a výrazně se rozjel také provoz sezónních restaurací,“ řekl manažer gastronomie Drinks Union Jiří Čulík. Výroba piva proto jede podle výrobně-technického ředitele společnosti Daniela Váši na plný výkon. „Máme žně. Je horké léto. Výroba jede na plný výkon,“ popsal lakonicky. Dodal, že se však lidé nemusí obávat, piva bude v restauracích i obchodech dostatek. „Máme dostatečnou zásobu obalů i automobilů na rozvoz,“ doplnil Čulík.
Právě kvůli výrazně vyššímu zájmu o pivo v posledních týdnech musela firma hledat další dopravní firmy, které by zajistily distribuci zlatavého moku i do nejzapadlejších hospůdek a obchůdků. „Myslím, že děláme radost našim autodopravcům, kteří mají od nás opravdu velké množství objednávek. Na dovolenou tak pro nás rozhodně teď není ta nejvhodnější doba, ale to nevadí, v září je také hezky,“ poznamenal ředitel logistiky Drinks Union Roman Rosenberg.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |