úvod
homepage

Plné zahrádky restaurací výrazně zvyšují prodej piva vytisknout článek

Přidáno: 29. července 2006  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 3914x
Především naplněné zahrádky a otevřené sezónní restaurace v těchto horkých dnech výrazně zvyšují prodeje piva z produkce pivovarů ústecké skupiny Drinks Union. Kapacity pro výrobu piva ve všech čtyřech pivovarech skupiny jsou téměř absolutně vytížené, společnost si na přepravu piva najímá další externí dopravce.

„V posledních týdnech jsme zaznamenali rekordní sezónní prodeje za několik posledních let. Výrazný nárůst poptávky je především po sudovém pivu všech značek z naší produkce - Zlatopramen, Březňák, Louny i Dačický. Zahrádky restaurací jsou totiž vesměs plné a výrazně se rozjel také provoz sezónních restaurací,“ řekl manažer gastronomie Drinks Union Jiří Čulík. Výroba piva proto jede podle výrobně-technického ředitele společnosti Daniela Váši na plný výkon. „Máme žně. Je horké léto. Výroba jede na plný výkon,“ popsal lakonicky. Dodal, že se však lidé nemusí obávat, piva bude v restauracích i obchodech dostatek. „Máme dostatečnou zásobu obalů i automobilů na rozvoz,“ doplnil Čulík.

Právě kvůli výrazně vyššímu zájmu o pivo v posledních týdnech musela firma hledat další dopravní firmy, které by zajistily distribuci zlatavého moku i do nejzapadlejších hospůdek a obchůdků. „Myslím, že děláme radost našim autodopravcům, kteří mají od nás opravdu velké množství objednávek. Na dovolenou tak pro nás rozhodně teď není ta nejvhodnější doba, ale to nevadí, v září je také hezky,“ poznamenal ředitel logistiky Drinks Union Roman Rosenberg.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání