Litovelská trefa
První kolo promo akce dospělo do finále, výhry slavnostně předány
Tři barevné velkoplošné televizory již mají své šťastné majitele. Z Pivovaru v Litovli si je odvezli vítězové prvního kola letní promo akce na podporu prodeje lahvového piva v obchodních řetězcích. Z cen se radovali i další soutěžící. Jedenáct výherců, kteří se umístili na dalších místech, získalo 100 půllitrových piv z produkce litovelského pivovaru.
„Kdo potkal litovelský ochutnávkový tým a koupil si domů klasiku z Litovle v lahvích, okamžitě získal fotbalový dárek. Podle počtu nakoupených lahvových piv mohl získat klíčenku nebo brýle, dresík do auta, tričko nebo klobouk, nebo fotbalový dres“, popisuje soutěž Markéta Hoduláková, marketingová manažerka Pivovaru Litovel a dodává: „Kdo dále zaslal během období trvání akce SMS obsahující kód, který byl ukryt pod akčními korunkami na lahvích, postoupil do slosování o hlavní ceny“.
První kolo promo akce probíhalo do konce června. Od počátku července hned navázala další vlna velké soutěže, která potrvá až do konce září. Litovelské ochutnávkové týmy vyráží do prodejen obchodních řetězců po celé Moravě, aby podpořili prodej lahvové klasiky z Litovle. Během trvání akce navštíví celkem 120 prodejen, kde se zdrží vždy 2-3 dny.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |