úvod
homepage

Lidé se začínají vracet k tradičním značkám lihovin vytisknout článek

Přidáno: 23. května 2006  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 3640x

Tradiční značky lihovin začínají opět získávat na popularitě. Pociťuje to třetí největší likérka v zemi, ústecká společnost KB Likér ze skupiny Drinks Union. Za první čtyři měsíce roku totiž firmě výrazně narostly prodeje tradičních značek lihovin jako jsou Klášterní tajemství, Stará myslivecká či Vaječný sen. „Zaznamenáváme, že se lidé vracejí k tradičním kvalitním značkám. Příkladem mohou být meziroční nárůsty prodejů Klášterního tajemství o 40 procent. Tuto lihovinu má ústecká likérka v nabídce již od svého založení v roce 1847,“ řekl marketingový manažer KB Likér Jiří Pejša.

O více než desetinu se meziročně zvýšil prodej další tradiční značky likérky, Staré myslivecké. ,i>„Vlajkové lodi naší firmy pomohla především inovace vzhledu etikety na konci loňského roku,“ podotkl Pejša. KB Likér vsadila při úpravě obalu na renomovanou reklamní agenturu Claessens Holand.

Do módy, zdá se, se také dostávají dříve velmi oblíbené vaječné likéry, které ústecká firma vyrábí pod názvem Vaječný Sen. „Vaječné likéry zaznamenávají opětovný návrat. Prodeje Vaječného Snu, který má výsadní postavení mezi vaječnými likéry na domácím trhu, se v prvních čtyřech měsících meziročně zvýšily o třetinu,“ dodal Pejša.
Díky tradičním značkám tak KB Likér zaznamenal v prvních měsících roku zhruba třetinový nárůst celkových prodejů na více než 15 tisíc hektolitrů lihovin. „Pevně si tak držíme pozici třetího největšího výrobce lihovin na domácím trhu,“ dodal Pejša.
KB LIKÉR je tradičním výrobcem alkoholických nápojů z Ústí nad Labem (Krásné Březno). Likérka je součástí nápojářské skupiny Drinks Union, a. s. a podle údajů Unie výrobců lihovin je třetím největším tuzemským výrobcem lihovin. Vloni se celkové tržby KB LIKÉR pohybovaly na úrovni 660 milionů korun.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání