Multipack Braník Světlý
Společnost Pivovary Staropramen uvedla v dubnu na trh další novinku týkající se značky Braník – multipack deseti 0,5l lahví piva Braník Světlý.
„Obliba multibalení pro jeho praktičnost neustále roste. Chceme jej proto nabídnout i konzumentům značky Braník, druhého nejprodávanějšího lahvového piva v České republice,“ říká Pavel Barvík, brand manažer značky Braník. Autorem designu balení je agentura UNITY GDG.
Nový multipack podpoří televizní kampaň, kterou provází slogan „Draze jen chutná“. První část kampaně odstartovala v únoru, nyní na ni naváže část druhá i s odkazem na novinku.
V únoru uvedly Pivovary Staropramen na trh lahvové pivo Braník Ležák, které bylo dosud k dostání pouze v točené podobě.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |