úvod
homepage

Novinka na trhu: Braník Ležák v láhvi vytisknout článek

Přidáno: 23. února 2006  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 6010x

Společnost Pivovary Staropramen uvedla v únoru na trh lahvový Braník Ležák, který byl dosud k dostání pouze v točené podobě v restauracích. Braník Ležák tak v segmentu lahvových piv doplní Braník Světlý, druhou nejprodávanější značku lahvového piva v České republice.



„Uvedením lahvového piva Braník Ležák reagujeme na vývoj na trhu, na němž dochází k přesunu relevantní části konzumentů ze segmentu standardních ležáků do segmentu levnějších ležáků. Pro tyto spotřebitele je Braník Ležák určen. Zároveň chceme stávajícím konzumentům Braníku zpestřit naši nabídku, “ říká Pavel Barvík, brand manažer značky Braník.

Novinku v portfoliu značky Braník podpoří televizní kampaň, která odstartovala 20. února. Reklamu tvoří dva minipříběhy odehrávající se v domácím prostředí dvou párů. Spoty se sloganem „Draze jen chutná“ jsou součástí konceptu značky „dobré pivo za dobrou cenu“. Uvedení nové extenze značky Braník bude doprovázeno také podporou v místě prodeje a sadou nových POS materiálů.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání