Novinka na trhu: Braník Ležák v láhvi
Společnost Pivovary Staropramen uvedla v únoru na trh lahvový Braník Ležák, který byl dosud k dostání pouze v točené podobě v restauracích. Braník Ležák tak v segmentu lahvových piv doplní Braník Světlý, druhou nejprodávanější značku lahvového piva v České republice.
„Uvedením lahvového piva Braník Ležák reagujeme na vývoj na trhu, na němž dochází k přesunu relevantní části konzumentů ze segmentu standardních ležáků do segmentu levnějších ležáků. Pro tyto spotřebitele je Braník Ležák určen. Zároveň chceme stávajícím konzumentům Braníku zpestřit naši nabídku, “ říká Pavel Barvík, brand manažer značky Braník.
Novinku v portfoliu značky Braník podpoří televizní kampaň, která odstartovala 20. února. Reklamu tvoří dva minipříběhy odehrávající se v domácím prostředí dvou párů. Spoty se sloganem „Draze jen chutná“ jsou součástí konceptu značky „dobré pivo za dobrou cenu“. Uvedení nové extenze značky Braník bude doprovázeno také podporou v místě prodeje a sadou nových POS materiálů.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |