úvod
homepage

Škola pivovarských a gastronomických znalostí Starobrno vytisknout článek

Přidáno: 30. listopadu 2005  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 7240x

Společnost STAROBRNO, člen skupiny Heineken, startuje ve spolupráci s odborníky z oboru gastronomie a hygieny potravin od začátku příštího roku svým pojetím a rozsahem unikátní školicí projekt pro své zákazníky z oblasti gastronomie. Projekt, který podtrhuje snahu pivovaru o zvýšení pivní kultury se pracovně nazývá Škola pivovarských a gastronomických znalostí.

Jedná se o interaktivní školicí program pro zákazníky STAROBRNO, a.s.. Program je složen z prověřených pivovarských, hospodských, architektonických, servisních a provozních praktických zkušeností.

Cílem je proškolit během příštích 3 let své nejdůležitější zákazníky, poskytnout jim vysokou přidanou hodnotu formou předání zkušeností z oblasti správné péče o pivo, výčepní zařízení a gastronomickou provozovnu vůbec. Absolventi školicího programu získají rovněž poznatky o současných trendech v gastronomii, o ekonomice provozování restaurace, o předpisech, pravidlech a faktorech, které rozhodují o úspěchu či neúspěchu.

„Prostředky, které do vzdělávání provozovatelů restaurací a pivnic prostřednictvím školy vložíme, považujeme za vysoce efektivní a předpokládáme, že se vrátí díky zvýšení kvality jimi poskytovaných služeb koncovým zákazníkům, tedy konzumentům,“ říká generální ředitel STAROBRNO, a.s. ing. František Krakeš.

V posledních letech se česká kuchyně výrazně proměnila. Je také doprovázena nabídkou širšího sortimentu kvalitnějších piv. Celkově se zvýšila kultura v gastronomii a host má na restauraci i hospodu mnohem vyšší nároky. „Musíme ctít tyto narůstající požadavky a naše zákazníky – hostinské vybavit takovými znalostmi, aby tyto nároky byly schopni uspokojit“, dodává Krakeš. Školicí program je z pohledu pivovaru Starobrno nejrychlejší a nejkvalitnější přidanou hodnotou výrobce. Zároveň je škola gastronomických a pivovarských znalostí účinným marketingovým nástrojem pro posílení povědomí o značce Starobrno ve spojení s vysokou kvalitou.

Školicí program se skládá kromě exkurze do moderního provozu pivovaru a seznámení s historií pivovaru také z přednášek o technologii výroby piva, zásadách provozu gastronomických zařízení, zásadách sanitace, vyřizování reklamací atd. Každý absolvent Školy gastronomických a pivovarských znalostí obdrží od společnosti STAROBRNO osvědčení, jehož platnost je jeden rok.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání