Nová série oblíbených TV reklam Radegast
Nošovice, 10.11. 2005 – Po čtyřech měsících přichází značka Radegast s další trojicí příběhů ukazujících drobné každodenní „hořkosti života“ v reklamních TV spotech. Příběhy vychází z kreativního konceptu „Život je hořký, bohudík.“, jehož základní myšlenkou je právě souvislost mezi drobnými každodenními „hořkostmi života“ a typickou hořkostí piva Radegast. Symbolizuje duševní sílu Moraváků zvládat „hořké“ životní situace, kterým se pak s přáteli u piva s nadhledem zasmějí. Značka Radegast se na televizní obrazovky vrátila po tříleté odmlce v červenci letošního roku.
„Hořkost je specialitou Radegastu, která jej odlišuje od jiných piv a pro kterou je zvláště na Moravě tak oblíbené“, říká Milan Gába, manager značky Radegast. „Cílem kampaně je ujistit spotřebitele, především v cílovém regionu Moravy, že Radegast je velkou pivní značkou s typickou hořkostí, která je ve spotech symbolizována drobnými denními „hořkými“ příběhy,“ dodal Milan Gába.
Nová trojice přináší příběh stěhováků, kteří musí nábytek vynést do nejvyššího patra po schodech, protože nejede výtah, pak příběh mladého muže, kterému ujede před nosem autobus a po doběhnutí na zastávku jej ke vší smůle postříká projíždějící auto vodou z kaluže, a také příběh ze stavby, kdy stavbaři chystajícímu si svačinu rozmačká jídlo kolega přesouvanou paletou.
Za kamerou stál režisér Vladimír Michálek, který má za sebou řadu úspěšných filmů, např. Je třeba zabít Sekala (1998), Anděl exit (2000), Babí léto (2001) a je rovněž autorem výrazných reklamních kampaní, např. „Třídíme odpad“ nebo „Sýry Želetava“. Hudbu a kreativu navrhla agentura Rust2.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |