Originální multipack Staropramen Granát přichází na trh
Již tradičně uvádí společnost Pivovary Staropramen na vánoční trh dárkové balení piva Staropramen Granát. V novém originálním multipacku osmi lahví je pro zákazníky připravena také speciální pivní sklenice, která se prodává ve třech barevných odstínech – zlatá, stříbrná a granátová.
„Vánoční období je pro Staropramen Granát hlavní sezónou. Proto jsme pro naše spotřebitele vyvinuli zbrusu nové originální balení, které se na první pohled odlišuje netradičním tvarem, originálním designem a unikátní sběratelskou sérií tří sklenic. Věříme, že nejeden znalec piva bude mít doma sbírku všech tří sklenic,“ říká Zdeněk Prajs z oddělení marketingu společnosti Pivovary Staropramen.
Díky netradičnímu tvaru a originální sklenici, která výrazně zvyšuje atraktivitu nadčasového designu balení, se multipack Staropramen Granát stal již oblíbeným vánočním dárkem. „Pro spotřebitele je důležitá možnost si sklenice prohlédnout. Proto je pro snadnou orientaci na přední straně obalu výsek, díky kterému se mohou zákazníci na sklenici podívat, aniž by kartony v místě nákupu museli otevírat,“ uvádí Laďka Lichtenbergová ze společnosti Unity GDG, která design dárkového balení v letošním roce vytvořila. Na vrchní straně multipacku je navíc umístěna samolepka s informací, který z typů sklenice se uvnitř nachází. Netradiční tvar multipacku zároveň umožňuje vytvářet na prodejní ploše neobvyklé slože, přitahující pozornost zákazníka.
„Společnost Pivovary Staropramen je dlouhodobým leaderem v segmentu pivních multipacků. Dárkové balení Staropramen Granát uvádíme v předvánočním čase na trh letos již počtvrté. Obliba originálního multipacku u spotřebitelů rok od roku stoupá. Je to skvělý vánoční dárek,“ dodává Zdeněk Prajs.
Staropramen Granát je polotmavý ležák granátové barvy, chmelové vůně a plné chuti s jemně nahořklým dozníváním. Jeho originální barva a jedinečná chuť jsou dány odlišným způsobem vaření, při němž dochází k míchání světlých a speciálních sladů. Příjemně nahořklou chuť dodává pivu karamelový slad, bavorský slad zase chuť jemně nasládlou. Při výrobě Granátu se přísně dbá na výběr těch nejkvalitnějších surovin. V pivovaru Staropramen byl Granát uvařen poprvé již v roce 1884.
Dárkové balení Stella Artois
Společně s dárkovým multipackem piva Staropramen Granát uvádějí Pivovary Staropramen na vánoční trh poprvé také dárkové balení belgického prémiového ležáku Stella Artois. Dárkové balení obsahuje čtyři půllitrové láhve piva Stella Artois a originální sklenici.
Stella Artois je elegantní a kultivovaný ležák. Je to nejprodávanější belgické pivo charakteristické svou chutí, příjemnou hořkostí a unikátním servírovacím rituálem.
Uvedení mutipacků Staropramen Granát a Stella Artois bude provázet nadstandardní podpora na prodejní ploše. „Domníváme se, že spotřebitele také zaujme netradiční vystavení, které díky speciálnímu tvaru multipacku Granát můžeme vytvářet," říká Brand manažer značky Staropramen Petr Ungerman.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |