Radegast se vrací na televizní obrazovky!
Nošovice, 13.7. 2005 - Po třech letech se značka Radegast opět vrací na televizní obrazovky. Od začátku července ji diváci mohou vidět v reklamních spotech ukazujících drobné každodenní „hořkosti života“, kterým se pak s přáteli u piva můžeme s nadhledem zasmát. Právě hořkost se stala základní myšlenkou nového reklamního konceptu „Život je hořký - Bohudík, který navrhla agentura Rust2. „Hořkost je specialitou Radegastu, která jej odlišuje od jiných piv a pro kterou je zvláště na severní Moravě tak oblíbené“, upřesnil brand manager značky Radegast, Milan Gába.
Nový spot ukazuje situace, které všichni dobře známe – občas zkrátka něco nevyjde tak, jak bychom chtěli – voda neteče, právě když máme namydlenou hlavu, ten komu stěhujeme klavír bydlí v nejvyšším patře bez výtahu nebo na nás zbude ten úplně nejmenší řízek v jídelně. Právě na takovýchto životních situacích je postavena nová kampaň značky Radegast Život je hořký - Bohudík. „Cílem kampaně je ujistit spotřebitele, především v cílovém regionu Moravy, že Radegast je velkou pivní značkou s typickou hořkostí, která je ve spotech symbolizována denními „hořkými“ příběhy . TV je podle nás vhodný komunikační prostředek, jenž poskytuje divákovi-spotřebiteli ucelený audiovizuální zážitek, který se může velmi výrazně zapsat do jeho povědomí,“ dodal Milan Gába.
Kamery se ujal zkušený režisér Ladislav Michálek, který má za sebou řadu úspěšných filmů, např. Je třeba zabít Sekala, Babí léto, Anděl exit a je rovněž autorem výrazných reklamních kampaní, např. „Třídíme odpad“ nebo „Sýry Želetava“. Hudba k reklamě značky Radegast vznikla přímo v ateliéru agentury Rust2.
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |