úvod
homepage

Věrnostní program Země Zlatopramen se rozrůstá vytisknout článek

Přidáno: 10. listopadu 2004  •  Autor:
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 5508x

Země Zlatopramen má již 21 480 členů, na program navazují další promo aktivity

Spotřebitelský věrnostní program pod názvem Země Zlatopramen – první a jediná pivní země světa se rozrůstá. K dnešnímu dni má už přes 21 480 aktivních členů. Na základní koncept věrnostního programu budou navazovat další promo aktivity a spotřebitelské soutěže.

Země Zlatopramen probíhá od 15.9.2003. Základní koncept programu je vybudován na jedinečnosti pivní země. Pod víčkem každé lahvové jedenáctky Zlatopramen je pivní měna – Zlaťák. Spotřebitel, který nasbírá 11 Zlaťáků a pošle je spolu s přihláškou na adresu Země Zlatopramen, se stane jejím občanem.

Občan Země Zlatopramen získává „Pivní pas“ s osobním číslem a „Pivní menu“ obsahující řadu dárků, které mu jsou odměnou za jeho věrnost své pivní zemi. Každému novému občanovi Země Zlatopramen je založen osobní účet, na který ukládá měnu nové země – Zlaťáky. Za naspořené Zlaťáky si může nakoupit dárky.

Jako správný pivní štamgast musí každý občan Země Zlatopramen poslat jednou za tři měsíce alespoň 11 Zlaťáků, aby mohl zůstat občanem pivní země.

„Věrnostní program Země Zlatopramen stále rozšiřujeme a navazují na něj další naše promo aktivity“, říká Josef Seher, manažer produkce Drinks Union. „Pivní stát bude mít svého prezidenta, vlajku, hymnu i státní svátek“, představuje další plány.

Nedávno proběhla soutěž o nejlepší text hymny Země Zlatopramen. Autor vítězného textu byl odměněn 1111 plechovkami jedenáctky Zlatopramen.

S věrnostním programem Země Zlatopramen byla propojena i letošní velká letní promo soutěž pod názvem Zážitky, co Tě přitáhnou. Soutěž spočívala v hledání unikátních výherních kódů pod zátkami lahvového piva Zlatopramen 11. Kromě řady dalších cen mělo jedenáct soutěžících možnost vyhrát zážitek podle vlastního výběru v hodnotě 50 000,- Kč. Navíc soutěžní víčka mohla být použita i v rámci věrnostního programu Země Zlatopramen.

Během Pivovarských slavností v Ústí nad Labem, které se konaly v závěru tohoto léta, proběhlo finále „O mistra výčepu Země Zlatopramen“. Deset nejlepších soutěžících, kteří se již předtím kvalifikovali v průběhu Road show Zlatá Jízda, která se konala po celé ČR od počátku května do konce července, se utkalo o titul Mistr výčepní Země Zlatopramen. Soutěž se skládala ze čtyřech disciplín: zvedání pivního sudu v leže na lavičce, přepakování přepravek, pití piva na čas a vytrvalostního držení tupláku.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání