„Odposlech“ na billboardech Bernarda
Humpolec – 3.11.2004 Billboardová kampaň Rodinného pivovaru Bernard „Svět se zbláznil, držte se …“ pokračuje listopadovým tématem „Odposlech“ a navazuje na předešlá témata, která grafickou zkratkou vyjadřují názor pivovaru na aktuální a ne zcela „normální“ dění ve společnosti doma i ve světě.
„Posláním billboardu „Odposlech“ je- samozřejmě vedle propagace piva Bernard - upozornit na praxi, ohrožující soukromí každého z nás. Policista s hrníčkem představuje podnět k zamyšlení nad rostoucí hrozbou nekontrolovatelných policejních odposlechů, nad možnou ztrátou osobní svobody. Snaží se humorným způsobem ukázat na vážný společenský problém.“ říká Ing. Stanislav Bernard, spolumajitel pivovaru.
Prostřednictvím billboardu „Odposlech“ vyzýváme k zpřesnění a zpřísnění pravidel k získání povolení odposlechu, k sjednocení dnes nejednotné evidence, k zabránění možného zneužívání odposlechů a zamezení zasahování do soukromí občanů.
- Ze statistiky Policie ČR z 27.října 2004 vyplývá, že v posledních dvou letech dramaticky roste počet policejních odposlechů (viz.příloha).
- Tento zarážející údaj zvláště vynikne ve srovnání s více než třicetimiliónovou Kanadou, kde bylo v roce 2003 povoleno pouhých 95 odposlechů! (ze zprávy kanadského Generálního prokurátora).
- V případě odposlechu ve Velké Británii, není-li tento použit jako soudní důkaz, musí příslušný úřad následně odposlouchaného informovat!
Hodnocení článku
Pro hodnocení se nejprve přihlašte.
Celkem 0 komentářů | Komentovat |